خبر فوری

 
 
اعطای کمک 7.1 میلیارد دلاری به پاکستان توسط بانک توسعه آسیا
کد خبر :592623515

13:00 1397/07/16


برچسب ها : بانک توسعه آسیا, پاکستان, کمک مالی,

بانک توسعه آسیا اعلام کرده است ظرف مدت 3 سال آینده،مبلغ 7.1 میلیارد دلار به پاکستان کمک خواهد کرد.


 

اسلام آباد:به گزارش راز نیوز به نقل از اکسپرس نیوز،بانک توسعه آسیا اعلام کرده است ظرف مدت 3 سال آینده،مبلغ 7.1 میلیارد دلار به پاکستان کمک خواهد کرد.

طبق اعلام بانک توسعه آسیا،مدیر این بانک طی روزهای گذشته در دیدارهای خود با اسد عمر وزیر دارایی پاکستان،خسرو بختیار وزیر برنامه ریزی پاکستان و دیگر مقامات پاکستانی از برنامه 100 روزه دولت عمران خان تعریف و تمجید نمود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که بانک توسعه آسیا به منظور دستیابی به اهداف توسعه اقتصادی پایدار در پاکستان طی سه سال آینده،مبلغ 7.1 میلیارد دلار را به عنوان کمک به پاکستان اعطا خواهد نمود.

بانک توسعه آسیا در ادامه نوشته است که این بانک برای افزایش قدرت اقتصادی،توسعه زیرساخت ها،اصلاحات اقتصادی و تجاری، همکاری های فنی و مالی را برای پاکستان فراهم خواهد کرد.

وینکای ژینگ معاون بانک توسعه آسیا در این اطلاعیه گفته است بانک توسعه آسیا پیشرفت در زمینه های آموزش،سلامت و بخش های اجتماعی در پاکستان را مورد توجه و اهمیت قرار داده است تا بتوان از این طریق دستیابی به اهداف توسعه پایدار صورت پذیرد.

وی در ادامه افزود:همکاری میان بانک توسعه آسیا و پاکستان قدمت 50 ساله دارد.

پاکستان در حال حاضر با کسری بودجه و خسارت مالیاتی مواجه است و پاکستان برای مقابله با این موضوع باید ساختار اداری و اقتصادی خود را اصلاح نماید.

ارسال نظر

 
1