خبر فوری

 
 
اعتراف یکی از افسران ارتش اسرائیل : نظام جمهوری اسلامی ایران سقوط نخواهد کرد
کد خبر :682904006

12:31 1397/06/14


برچسب ها : آمریکا, اسرائیل, ایران, رژیم صهیونیستی, نظام,

معاون فرمانده سابق اسرائیل انچیف یایئر جولان در مصاحبه مطبوعاتی در هرتزلا پس از اظهار مخالفت خود با نخست وزیر اسرائیل گفت : پایان نظام جمهوری اسلامی ایران امکان دارد.


معاون فرمانده سابق اسرائیل انچیف یایئر جولان در مصاحبه مطبوعاتی در هرتزلا پس از اظهار مخالفت خود با نخست وزیر اسرائیل گفت : پایان نظام جمهوری اسلامی ایران امکان ندارد.
به گزارش راز نيوز به نقل از خبرگزاری خیبر صهیون، یکی از افسران عالی رتبه ارتش اسرائیل گفت : صحبت هایی که درباره برنامه هسته ای ایران می‌شود اشتباه است، وی افزود : نباید درباره برنامه هسته‌ای ایران به این اندازه نگران بود یا آنرا به دور از واقعیت نمایش داد، این درحالی است که این مسئله با اغراق بیان می‌شود.

جولان طی مصاحبه مطبوعاتی خود گفت : اگر افرادی می‌گویند که نظام جمهوری اسلامی ایران روبه پایان است یا سقوط خواهد کرد ، این از خوش خیالی این افراد است، این چنین نیست.

طبق گزارش جروزالم، سخنان جولان برای این مهم بیان نشده است، چون وی درباره ایران صحبت کرده است، و به همین دلیل امکان ارتقای درجه این افسر نیز به شدت کاهش یافته است.

ناگفته نماند که چندی پیش نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو گفته بود که با عملیات های مشترک واشنگتن و تل آویو، نظام جمهوری اسلامی ایران رو به سقوط است.

تحلیل :
یکی از علت های اصلی آمریکا برای خروج از برجام را می توان به همین دلیل یعنی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد ؛ همچنان نیز آمریکا درحال تلاش برای مذاکره با کشورهای مختلف جهان برای افزایش تحریم ها علیه ایران ☫ است.

ارسال نظر

 
1