خبر فوری

 
 

نیویورک: به گزارش راز نیوز | تشکل ها و گروه های شیعه ساکن نیویورک در مقابل کنسولگری پاکستان در این شهرعلیه قتل عام شیعیان هزاره در مچ تظاهرات کردند. این افراد خواستار دستگیری عاملان این جنایت و مجازات آن ها توسط حکومت پاکستان شدند.

شیعیان ساکن نیویورک از جمله شیعیان عضو تشکل جوانان جعفریه نیویورک و شورای جعفریه ایالات متحده آمریکا با تجمع در مقابل کنسولگری پاکستان در منهتن نیویورک در محکومیت جنایات صورت گرفته در بلوچستان بر علیه شیعیان هزاره تظاهرات کرده و خواستار دستگیری عاملان این جنایات و توقف کشتار شیعیان هزاره در این ایالت شدند.

حجت الاسلام سخاوت حسین سندرالوی در جمع معترضان گفت: این اولین سانحه کشتار شیعیان هزاره در بلوچستان نیست و عاملان کشتار شیعیان هزاره تاکنون دستگیر و مجازات نشده اند. تروریست های شکست خورده داعش در سوریه و عراق اکنون به افغانستان و پاکستان گریخته اند. این تروریست ها باید مورد پیگرد قرار بگیرند و به ما اطمینان داده شود که از این پس برادران شیعه هزاره ما در بلوچستان در امنیت خواهند بود.

تظاهرکنندگان شیعه با حمل پلاکاردها و بنرهایی در دستان خود که بر روی آن ها شعارهایی در محکومیت کشتار شیعیان در مچ نوشته شده بود در این تظاهرت شرکت کردند. آن ها دستگیری عاملان این جنایات علیه شیعیان و ایجاد امنیت برای شیعیان هزاره در بلوچستان را خواستار شدند.

رهبران تشکل های شیعه به رهبری حجت الاسلام سخاوت حسین سندرالوی در پایان این تظاهرات یادداشتی اعتراضی علیه جنایت در مچ را به کنسولگری پاکستان در نیویورک جمع تحویل دادند.

ارسال نظر

 
1