خبر فوری

 
 
اظهار علاقه هیئت تجار پاکستانی مقیم بحرین نسبت به سرمایه گذاری در ایالت پنجاب در دیدار با وزیر ارشد این ایالت
کد خبر :1583921573

12:25 1397/10/18


برچسب ها : بحرین, تجارت, عثمان بزدار,

دولت جدید به کسب و کار بر مبنای دوستی توسعه بخشیده است و سرمایه گذاران پاکستانی مقیم بحرین از این فرصت بهره مند شوند، دولت هرگونه تسهیلات لازم برای سرمایه گذاران را فراهم خواهد نمود.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اردو پوینت، هیئت عالی رتبه ای تجار پاکستانی مقیم بحرین روز گذشته با حضور در دفتر وزیر ارشد ایالت پنجاب، با وی دیدار کردند.

در این دیدار در خصوص سرمایه گذاری و فرصت های پیش رو برای سرمایه گذاری در زمینه های فناوری اطلاعات، توسعه دامداری و لبنیات، پروژه های تولید برق از زباله و سرمایه گذاری در زمینه طلا و ... بحث و تبادل نظر شد.

هیئت تجار پاکستانی مقیم بحرین، در این دیدار نسبت به سرمایه گذاری در پاکستان به خصوص در زمینه های مختلف ایالت پنجاب اظهار علاقه نشان دادند.

عثمان بزدار وزیر ارشد ایالت پنجاب در این دیدار اظهار داشت: شرایط برای سرمایه گذاری در سراسر پاکستان به خصوص ایالت پنجاب فراهم گردیده است و در پاکستان جدید، تسهیلات لازم برای سرمایه گذاری خارجی ارائه شده است.

وی گفت: دولت جدید به کسب و کار بر مبنای دوستی توسعه بخشیده است و سرمایه گذاران پاکستانی مقیم بحرین از این فرصت بهره مند شوند، دولت هرگونه تسهیلات لازم برای سرمایه گذاران را فراهم خواهد نمود.

وی افزود: سرمایه گذاران برنامه تجاری جامع خود را برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف ارائه دهند، دولت محلی پنجاب تمامی اقدامات لازم را هرچه سریعتر انجام خواهد داد و هیچ پرونده ای در زمینه سرمایه گذاری متوقف نخواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: اجلاسی تحت عنوان سرمایه گذاری به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی تدارک دیده خواهد شد.

تجار پاکستانی مقیم بحرین نیز در این دیدار اظهار داشتند: ما آماده هرگونه سرمایه گذاری در بخش های مختلف تجاری و صنعتی از جمله فناوری اطلاعات، توسعه دامداری و لبنیات، پروژه های تولید برق از زباله و سرمایه گذاری در زمینه طلا هستیم و تمامی همکاری های لازم در این زمینه را خواهیم داشت.

آنان در ادامه خبر دادند که ما در شهر اوکاره پنجاب، در حال ساخت سرپناه، برای افراد بی بضاعت که در خیابان ها به سر میبرند هستیم و تمامی هزینه های مربوط به آن را خودمان متقبل شده ایم.

سرمایه گذاران پاکستانی افزودند: ما آماده ساخت سرپناه برای افراد فقیر ساکن خیابان ها در شهر تونسه شریف و دیگر مناطق ایالت پنجاب هستیم.

این هیئت تجاری در ادامه اظهار داشت: سرمایه گذاران بحرینی به دولت جدید پاکستان اعتماد کامل دارند و شهروندان پاکستانی مقیم بحرین، در بخش های مختلف، به همکاری و سرمایه گذاری خواهند پرداخت.

این هیئت از عثمان بزدار وزیر ارشد ایالت پنجاب برای سفر به بحرین دعوت به عمل آورد.

ریاست این هیئت تجاری را شیخ ساجد عضو اتاق بازرگانی بحرین و رئیس اتحادیه طلای بحرین بر عهده داشت.

علاوه بر وی، رانا عبدالرشید رئیس جامعه دوستی پاکستان-بحرین، راو فیصل، چودری آصف، اعجاز چودری، اکرم چودری، دکتر کامران اشراف و ... به عنوان اعضای هیئت تجاری بحرین، در این دیدار حضور داشتند.

همچنین سردار جاوید اقبال قیصرانی نایب رئیس شورای ناحیه ای دیره قاضی خان، وزیر برنامه ریزی و توسعه و وزیر صنعت دولت محلی پنجاب نیز به عنوان اعضای هیئت دولت محلی پنجاب در این دیدار حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1