خبر فوری

 
 
اصرار وزیر سابق رسانه پاکستان برای افزایش روابط پاکستان با ایران
کد خبر :1908034276

22:13 1397/07/16


برچسب ها : افزایش, ایران, پاکستان, رحمان ملک, روابط,

وزیر سابق رسانه پاکستان رحمان ملک پاکستان باید فواید خود را در نظر بگیرد و برای حصول مفادات همسایه ها حائز اهمیت می باشند


 

اصرار وزیر سابق رسانه  پاکستان برای افزایش روابط پاکستان با ایران

 

بہ گزارش راز نیوز وزیر سابق رسانه پاکستان رحمان ملک پاکستان باید فواید خود را در نظر بگیرد و برای حصول مفادات همسایه ها حائز اهمیت می باشند۔

وی افزود روابط دو جانبه ایران و پاکستان حائز اهمیت می باشند همچنین حکام پاکستان و ایران سفرهای متعددی انجام انجام داده اند و این روابط باید افزایش یابد۔

رحمان ملک افزود در حالی که دولت آمریکا تحریم های زیاده علیه ایران وضع کرده وظیفه دولت پاکستان است که در این حال حمایت های خود را نسبت به ایران نشان دهد۔

وی افزود هیچ کس اجازه زور گوئی در دنیا را ندارد رحمان ملک این گفتگو را در رابطه با خارج شدن ایران از برجام و وضع کردن تحریم های جدید از جانب آمریکا علیه ایران ابراز نمود وی افزود حتی اتحادیان اروپای آمریکا در این زور گوئی ها از آمریکا حمایت نمیکند۔

رحمان ملک اشاره داشت که پاکستان جز راه افزایش همکاری تجاری با ایران راه دیگری را ندارد وی افزود پاکستان و ایران از قبل تعهداتی در زمینی تجارت داشته اند۔

 

رحمان ملک در باره حادثه تروریستی اهواز اشاره داشت که افغانستان و پاکستان وظیفه دارند که در دستگیری عالمین این حادثه بی ایران کمک کنند وی افزود بعضی از کشور های غربی در ایجاد ناامنی در کشور های اسلامی دست مستقیم دارند۔ وی افزود که ما میدانیم که گروهای امثال داعش دست پرورده چه کسانی اند وحمایت های مال این گروهای تکفیری را چه کسی تامین میکند۔ ما شاهد هستیم وقتی حادثه تروریستی در کشورهای غربی صورت میگیرد سروصدای همه در می آید ولی نسبت به حمله تروریستی در اهواز همه سکوت کرده بودند و هیچ کسی در باره دستگیری عاملین این حمله از ایران حمایت نکرد

ارسال نظر

 
1