خبر فوری

 
 
اشغال سمت های مختلف غیر نظامی دولتی بدست ارتش پاکستان
کد خبر :1414705711

15:33 1399/03/27


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان, ویروس کرونا,

گلوریه میتهری مقاله نویس خبر گزاری "ریبلک ورلد" در مقاله خود از نارضایتی مقامات عالی رتبه نظامی ارتش پاکستان از عمران خان نخست وزیر پاکستان و اشغال سمت های غیر نظامی عالی رتبه بدست نظامیان خبر داده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| گلوریه میتهری مقاله نویس خبر گزاری "ریبلک ورلد" در مقاله خود از نارضایتی مقامات عالی رتبه نظامی ارتش پاکستان از عمران خان نخست وزیر پاکستان خبر داده و ابراز داشت که دولت عمران خان در انجام اقداماتی در زمینه مهار ویروس کرونا ناکام مانده است. این ایدئولوژی ارتش پاکستان نشانه ای از آن است که ارتش پاکستان پذیرش هر تصمیم دولت مردمی را ضروری نمی داند.

واجد شمس الحسن سفیر اسبق پاکستان و روزنامه نگار می گوید: عدم اتخاذ تدابیر درست از سوی دولت عمران خان، بهانه ای شد برای ارتش پاکستان تا روند مبارزه با ویروس کرونا را بدست گیرد. با این حال، تاکنون قانون نظامی در کشور وضع نشده است. ای ان آی، با اشاره به سخنان این روزنامه نگار پاکستانی ابراز داشت: از آخرین اخبار مربوط به استقرار افسران نظامی در پست های غیر نظامی تاکنون، بیش از ده ها تن از افسران ارشد سابق و فعلی ارتش مقامات عالی غیر نظامی پاکستان چون آژانس هواپیمایی پاکستان پی آی ای، تنظیم کننده برق پاکستان و اداره ملی بهداشت که درحال مبارزه با کرونا هستند را طی سه ماه گذشته به دست گرفته اند. وی در ادامه خاطر نشان کرد: عمران خان در ایجاد و اتخاذ سیاست های اجرایی در زمینه مبارزه با کووید19 به طور کامل ناکام مانده است . زمانی که آمار مبتلایان به این ویروس در پاکستان در حال افزایش بود، نخست وزیر پاکستان مخالف با قرنطینه کشور و مناطق قرمز بود، و زمانیکه آمار مبتلایان به 3 هزار نفر رسید، دولت مردمی عمران خان از اجرای "قرنطینه هوشمند" خبر داد.

 

بخوانید: تحلیلگر: ارتش پاکستان در زمینه بحران کرونا، نخست وزیر را کنار گذاشته است

ارسال نظر

 
1