خبر فوری

 
 
اشرف غنی : در مذاکرات باید روابط میان پاکستان و طالبان نیز پوشش داده شود
کد خبر :376749524

21:09 1397/12/20


برچسب ها : آمریکا, افغانستان, پاکستان, طالبان, مذاکرات,

اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان در بیانیه ای طی اشاره به گفتگو های مفصل و مختلف در مذاکرات میان طالبان و آمریکا گفت : درحالی که این مذاکرات مباحث و موضوعات مختلفی را پوشش می دهند، پس در رابطه با روابط میان پاکستان و طالبان کی گفتگو خواهد شد؟


 

به گزارش راز نیوز، اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان در بیانیه ای طی اشاره به گفتگو های مفصل و مختلف در مذاکرات میان طالبان و آمریکا گفت : درحالی که این مذاکرات مباحث و موضوعات مختلفی را پوشش می دهند، پس در رابطه با روابط میان پاکستان و طالبان کی گفتگو خواهد شد؟ ملت افغان، خواستار مشاهده امنیت در سرتاسر کشور در پی نتایج این مذاکرات است.

اشرف غنی در ادامه تصریح کرد، درحالی که اقدامات تروریستی گروه طالبان، در مذاکرات مورد بحث قرار گرفته است، پس باید اقدامات و فعالیت های غیرقانونی این گروه در زمینه اقتصادی نیز در محور اصلی مذاکرات قرار گیرد. وی با تاکید بر این موضع خاطر نشان کرد درصورت عدم بررسی این موضوع، متحمل نتایج منفی سنگینی خواهیم شد.
رئیس جمهور افغانستان افزود : تاریخ گواه این موضوع بوده است که درصورت عدم انجام مذاکرات با روشی درست و عقلانی، نه تنها امنیت برپا نخواهد شد، بلکه باعث گسترش نا امنی نیز می شود.

ارسال نظر

 
1