خبر فوری

 
 

 

ریاض: به گزارش راز نیوز | حافظ محمد طاهر محمود اشرفی نماینده ویژه نخست وزیر پاکستان در امور هماهنگی بین ادیان و خاورمیانه و رئیس شورای علمای پاکستان در بیانیه ای در ریاض پایتخت عربستان سعودی بیان کرد: پاکستان از رهبری عربستان سعودی ملک سلمان بن عبدالعزیز و ولی عهدش محمد بن سلمان تشکر می کند که آنها را در این شرایط سخت در حالی که تمام جهان با مشکلات اقتصادی و مالی از جمله شیوع ویروس کرونا مواجه است تنها نگذاشته است.

وی گفت: بی‌تردید حکومت، دولت و مردم پاکستان همگی قدردان حمایت های اقتصادی عربستان سعودی نسبت به پاکستان هستند همچنین درک می کنند که پاکستان و عربستان سعودی دو کشور دوست هستند که همیشه شانه به شانه یکدیگر ایستاده اند.

وی اظهار داشت: بین ما و عربستان رابطه عشق و برادری، ایمان و اعتقاد وجود دارد و تاریخ ثابت کرده است که عربستان هرگز پاکستان را در سختی ها تنها نگذاشته است.

محمود اشرفی گفت: بلافاصله پس از سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به عربستان سعودی، تصمیم گرفته شد تا کمک ها و همکاری ها در زمینه اقتصادی ما گسترش یابد.

وی افزود: ما همواره از خداوند برای این امر سپاسگزاریم و از رهبری عربستان سعودی ملک سلمان بن عبدالعزیز و ولی عهد او محمد بن سلمان برای تداوم دوستی میان پاکستان و عربستان تشکر می کنیم و مانند همیشه، ایستادن در کنار پاکستان در مواقع سخت این پیام را به جهان ارسال کرده است که پاکستان و عربستان سعودی هر دو یکی هستند همانطور که ثبات، دفاع، امنیت، دین و ایمان ما یکی است.

وی ادامه داد: خداوند متعال این دوستی و این وحدت را برای همیشه جاودانه کند و همچنین عمران خان صبح امروز در پیام خود گفت: ا از مردم و رهبری عربستان به دلیل حمایت های همیشگی آن نسبت به پاکستان تشکر کرده و اوضاع خوب یا بد هیچ گونه خدشه ای به روابط عمیق پاکستان و عربستان سعودی وارد نمی آورد.

ارسال نظر

 
1