خبر فوری

 
اسلام آباد قتل خبرنگار الجزیره توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
کد خبر :126635941

09:36 1401/02/22


برچسب ها : ارتش اسرائیل, پاکستان و فلسطین, خبرگزاری الجزیره, رژیم صهیونیستی, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, غزه, قتل, وزارت امور خارجه پاکستان, کرانه باختری,

وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای قتل شیرین ابوعقیله خبرنگار الجزیره توسط نظامیان رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای قتل شیرین ابوعقیله خبرنگار الجزیره توسط نظامیان رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سخنگوی دستگاه دیپلماسی پاکستان روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای قتل خبرنگار شبکه خبری الجزیره که برای پوشش خبری تجاوز رژیم صهیونیستی به اردوگاه پناهندگان در منطقه جنین در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: تلاش های اسرائیل برای سرکوب نمودن صداهایی که به افشای جنایات رژیم صهیونیستی می پردازند هیچگاه موفقیت آمیز نخواهد بود، بروز اینگونه حوادث ظلم و جنایات این رژیم اشغالگر را نشان می دهد.

پاکستان از جامعه جهانی درخواست می کند برای متوقف نمودن اقدامات نیروهای رژیم اشغالگر قدس که منجر به ایجاد تنش، درگیری و بی ثباتی در منطقه و ایجاد موج نگرانی در تمام جهان اسلام شده است به صورتی فوری وارد عمل شود.

وزارت امور خارجه پاکستان در بخش دیگری از این بیانیه حمایت بی بدیل و همه جانبه اسلام آباد از نهضت فلسطین و مردم این منطقه را اعلام داشت و آن را بخشی از سیاست های دائمی پاکستان در عرصه خارجی عنوان نمود.

ارسال نظر

 
1