خبر فوری

 
 
اسلام آباد: جان باختن یک شهروند پاکستانی در تیراندازی تروریست های تکفیری
کد خبر :241482420

14:58 1399/06/27


برچسب ها : اسلام آباد, ترور شیعه, تیراندازی, گروه تروریستی سپاه صحابه, گروه تکفیری,

عناصر گروه تروریستی تکفیری اهل سنت و الجماعت/ سپاه صحابه(لشکر جنگوی) در ادامه جنایات وحشیانه خود یک شهروند اهل سنت را به دلیل مشابه بودن نام وی به اسامی شیعیان به رگبار بستند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عناصر گروه تروریستی تکفیری اهل سنت و الجماعت/ سپاه صحابه(لشکر جنگوی) در ادامه جنایات وحشیانه خود یک شهروند اهل سنت را به دلیل مشابه بودن نام وی به اسامی شیعیان به رگبار بستند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو راکب موتور سکیلت از عناصر گروه تروریستی_تکفیری سپاه صحابه، یک شهروند اهل سنت به نام سید رضا حسین نقوی مدیر بانک ملی پاکستان(BNP) را در منطقه گلبرگ  اسلام آباد پایتخت پاکستان را به قتل رساندند.

تروریست های مسلح بلافاصله پس از این حمله موفق به فرار از محل شدند.

لازم به ذکر است روند ترورهای زنجیره ای شهروندان شیعیان پس از چندین سال بار دیگر شدت گرفته است و عناصر گروه تروریستی تکفیری بلافاصله پس از کسب موقعیت، شهروندان بی دفاع پاکستانی را بر مبنای نام مشابه به اسامی شیعیان ترور می کنند.

این اقدامات در حالی صورت می گیرد که نهادهای امنیتی و نیروهای مسلح پلیس و ارتش تاکنون هیچ اقدامی برای متوقف نمودن اینگونه جنایات تروریستی انجام نداده اند و هیچکدام از عناصر گروه های تروریستی تکفیری بازداشت نشده اند.

 

ارسال نظر

 
1