خبر فوری

 
اسرائیل هیوم: مشاور مقام ارشد یکی از کشور های بزرگ اسلامی آسیا به تل آویو سفر کرده است
کد خبر :1150239391

20:35 1399/09/26


برچسب ها : اسرائیل, پاکستان و اسرائیل, پاکستان و رژیم صهیونیستی, پرواز, رژیم صهیونیستی, نخست وزیر پاکستان,

خبرگزاری اسرائیلی به اسم "اسرائیل هیوم" مدعی شده است که مشاور ارشد مقام عالی رتبه یکی از کشور های بزرگ اسلامی آسیا سفری به تل آویو داشته است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خبرگزاری " Independent Urdu" در پیامی اظهار داشت که یکی از خبرگزاری های اسرائیلی به اسم "اسرائیل هیوم" مدعی شده است که مشاور ارشد مقام عالی رتبه یکی از کشور های بزرگ اسلامی آسیا سفری به تل آویو داشته است و طی این سفر با مقامات اسرائیل دیدار و گفتگو انجام داده است. براساس گزارش، این کشور روابط دیپلماتیک با اسرائیل ندارد.

همچنین رسانه یهودی "دی بلاز" نیز در تویتی اظهار داشت: منابع به بلاز گفته اند که هیاتی از پاکستان، کشوری که هیچ ارتباطی با اسرائیل ندارد، ماه گذشته به طور مخفیانه از تل آویو/اسرائیل بازدید کرده است.

 

شمس الدین امجد از کاربران شبکه توییتر و رئیس شبکه های اجتماعی جماعت اسلامی پاکستان JIP در این رابطه نوشت: متاسفانه، شرم آور؛ مدتها است که این خبر درحال پخش شدن است که پرواز اسرائیل به پاکستان آمد و یکی از مشاوران نخست وزیر (پاکستان) سفری به اسرائیل داشته است. براساس برخی از اطلاعات بدست رسیده، در این سفر نمایندگان هیئت حاکمه نیز حضور داشتند. وی در پیامی دیگر ضمن مطرح کردن پیام نوشته شده توسط خبرگزاری آندپندت، اظهار داشت که قطعا چنین سفری بدون اجازه هیئت حاکمه پاکستان امکان پذیر نیست.

 

بخوانید: پرواز مشکوک هواپیمای مقامات نظامی پاکستان به عمان هم زمان با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی

                 ادعای روزنامه نگار ارشد پاکستان: چند تن از اعضای تیم نخست وزیر سفر مخفی به اسرائیل داشته اند

ارسال نظر

 
1