خبر فوری

 
 
اسد عمر: فضل الرحمان به سفیر آمریکا گفت هیچ کس نمی تواند مثل ما خدمت کند
کد خبر :977452307

16:11 1399/11/14


برچسب ها : اسد عمر, پاکستان و آمریکا, سخنرانی, سفیر آمریکا, مولانا فضل الرحمن, وزیر برنامه ریزی و توسعه فدرال پاکستان, کنوانسیون کارگران جوان تحریک انصاف پاکستان,

اسد عمر وزیر برنامه ریزی و توسعه فدرال پاکستان گفت: فضل الرحمان به سفیر آمریکا گفته بود آن گونه که ما به شما خدمت کردیم کسی نمی تواند به شما خدمت کند.


اسلام آباد به گزارش راز نیوز | اسد عمر وزیر برنامه ریزی و توسعه فدرال پاکستان طی سخنرانی در کنوانسیون کارگران جوان تحریک انصاف پاکستان بیان کرد: فضل الرحمان به سفیر آمریکا گفته بود آن گونه که ما به شما خدمت کردیم کسی نمی تواند به شما خدمت کند. این افراد از لحاظ ذهنی غلام بوده و برای بدست آوردن قدرت دست به دامن آمریکا می شوند.

وی در ادامه افزود: عمران خان نخست وزیر پاکستان نمی تواند به تنهایی پاکستان جدیدی بسازد و برای این کار به کمک شما نیاز دارد. من در کابینه نیز می گویم که ذوق و اشتیاق هیچ جایگزینی ندارد و مدیریت جوانان در حال ظهور است. تنها جوانان می توانند پاکستان را ساخته و اداره کنند.

وی با اشاره به اوضاع پاکستان در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: نخست وزیر پاکستان تصمیم گرفت که قرنطینه کامل در کشور اعمال نشود زیرا مردم پاکستان اکثرا فقیر و کم درآمد هستند. عمران خان گفته بود ما باید در طراحی استراتژی های خود بهداشت و اشتغال را در اولویت قرار دهیم. کشور های دیگر نیز نتوانستند قرنطینه کامل را مدت زمان زیادی حفظ کنند.

ارسال نظر

 
1