خبر فوری

 
 
استیو بنون : دونالد ترامپ با شورش مواجه است
کد خبر :123255015

14:14 1397/06/19


برچسب ها : آمریکا, ایلات متحده, ترامپ, دولت, دونالد ترامپ, شورش,

استیو بنون، استراتژيست سابق کاخ سفید، هشدار داده است که، دونالد ترامپ با شورش مواجه است.


به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان ، استیو بنون، استراتژيست سابق کاخ سفید، هشدار داده است که، دونالد ترامپ با شورش مواجه است.
وی با اشاره به انتشار مقاله نوشته شده توسط شخصی ناشناس در مجله نیویورک تایمز، گفت : در این مقاله اینگونه نوشته شده است که، دولت ترامپ با مزاحمت و شورش مواجه است.
وی افزود، امکان دارد وضعیت از این هم شدید تر شود و این یک حمله مستقیم به سازمان است و کاملا معنای شورش در آن نهفته است.

طبق گزارش نيويورک تایم ، مقاله ای که در تاریخ 5 سپتامبر منتشر شده ، توسط افسر عالی رتبه دولت ترامپ نوشته شده است.

مقاله نویس، اعمال غیر اخلاقی ترامپ را به شدت مورد نقد قرار داده و گفته است : اکثر کارمندان عالی رتبه دولت ترامپ با جان فشانی در حال کار بر روی برنامه های بیهوده وی می باشند .

استیو بنون گفت : در زمان جنگ داخلی آمریکا نیز وضعیت مشابهی به وجود آمده بود، که ژنرال جورج بی مایکلین با آبراهام، رئیس جمهور آن زمان، اختلاف نظر شدیدی داشت.
وی در ادامه افزود، مثال تاریخی این امر در سال 1862 موجود است، زمانی که ژنرال مایکلین و دیگر فرماندهان ارشد، آبراهام را به عنوان شخصی غیر قابل قبول و فردی ناشایست می‌دانستند.

از جانبی دونالد ترامپ به وزارت دادگستری ایالات متحده دستور داده بود تا تحقیق کند که چه کسی این مقاله را نوشته است این دستور ترامپ، موجب بروز مشکلاتی در امنیت ملی شد.
لازم به ذکر است که دونالد ترامپ، استیو بنون را در سال 2017 از سمت خود برکنار کرده بود.

استیو بنون در ادامه سخنان خود افزود، در دولت آمریکا افرادی وجود دارند که رأیشان بر عدم صلاحیت دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده است، این یک بحران است.
وی در توضیحات خود گفته است که، من شخص توطئه گری نیستم، علاوه بر آن در تاسیسات مهم دولتی افراد توطئه گری نیز وجود ندارند.

در این زمینه وی هشدار داد که، تنش های موجود در کاخ سفید باعث خوشحالی پیروان لیبرال حزب دموکرات بویژه بارنی راندرس نخواهد بود.

ارسال نظر

 
1