خبر فوری

 
 
استقبال سخنگوی مجلس ملی پاکستان از تصویب قطعنامه در حمایت از مردم کشمیر در مجلس ایران
کد خبر :175880592

14:54 1398/06/02


برچسب ها : ایران, بین الملل, پاکستان, مجلس, هند, کشمیر,

اسد قیصر رئیس مجلس ملی پاکستان با استقبال از تصویب قطعنامه پارلمان ایران به نفع ملت کشمیر، گفت: ایران در زمینه ایجاد اتحاد بین کشورهای مسلمان درخصوص مسئله کشمیر، باید نقش خود را ایفا کند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، اسد قیصر رئیس مجلس ملی پاکستان با استقبال از تصویب قطعنامه پارلمان ایران به نفع ملت کشمیر، گفت: ایران در زمینه ایجاد اتحاد بین کشورهای مسلمان درخصوص مسئله کشمیر، باید نقش خود را ایفا کند. سخنگوی مجلس ملی پاکستان تنش فزاینده بین هند و پاکستان در رابطه با کشمیر را از موانع اصلی توسعه و رونق منطقه برشمرد و با اشاره به جنایات ارتش هند من جمله جلوگیری از برگزاری فرائض دینی اجتماعی چون نماز جمعه در کشمیر، از جامعه جهانی خواست تا این مورد را مورد بررسی قرار دهند. وی افزود، جامعه جهانی برای برپایی امنیت در منطقه، باید در زمینه حل و فصل شدن مسئله کشمیر نیز نقش خود را ایفا کند.

 

خبر تکمیلی:

اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی پاکستان طی گفتگو با نمایندگان رسانه ها با عرض تشکر از مجلس ایران درخصوص تصویب قطعنامه ای علیه جنایات هند در کشمیر و به حمایت از ملت مظلوم کشمیر، قطعنامه تصویب شده در مجلس ایران را مظهر تعهد عمیق نسبت به مردم کشمیری دانست و افزود، این قطعنامه درپی تماس تلفنی و گفتگو با دکتر علی لاریجانی سخنگوی مجلس ایران صورت گرفته است. وی افزود، دیگر کشورهای دوست نیز همچون مجلس ایران در پارلمان خود به حمایت از مردم مظلوم کشمیر و وضعیت تاسف بار آن صدا سر دهند.

ارسال نظر

 
1