خبر فوری

 
 
استعفای قاسم خان سوری از سمت نایب رئیسی پارلمان پاکستان
کد خبر :1800058155

14:38 1401/01/27


برچسب ها : استعفا, اسد قیصر, پارلمان پاکستان, حزب تحریک انصاف پاکستان, طرح عدم اعتماد به نخست وزیر پاکستان, عمران خان, قاسم خان سوری, نایب رئیس مجلس ملی پاکستان,

قاسم خان سوری نماینده حزب تحریک انصاف پاکستان در پارلمان امروز شنبه از سمت نایب رئیسی مجلس استعفا داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| قاسم خان سوری نماینده حزب تحریک انصاف پاکستان در پارلمان امروز شنبه از سمت نایب رئیسی مجلس استعفا داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، قاسم سوری نایب رئیس مجلس ملی پاکستان استعفا نامه خود را امروز تحویل دبیرخانه مجلس داد.

وی در متن استعفا نامه خود عنوان داشت: بر اساس سیاست های حزب تابع خود از این سمت استعفا می دهم، این استعفا نشان دهنده وابستگی من به امر دموکراسی حزب می باشد.

وی افزود: هرگز در خصوص استقلال و تمامیت ارضی پاکستان سازش نخواهم کرد، ما برای حفاظت از آزادی در کشور تا هر میزانی پیش خواهیم رفت.

گفتنی است امروز قرار بود پس از برگزاری مراسم تحلیف رئیس جدید پارلمان پاکستان، طرح عدم اعتماد به قاسم خان سوری نایب رئیس مجلس به رای گذاشته شود.

لازم به ذکر است در پی آغاز طرح عدم اعتماد به عمران خان نخست وزیر اسبق پاکستان، اسد قیصر و قاسم خان سوری به صورت همزمان به دلیل آنچه که از آن به عنوان مداخله قدرت خارجی(آمریکا) یاد نمودند از سمت های خود استعفا داده و اعلام داشتند در طرح توطئه عناصر خارجی مشارکت نخواهند داشت.

قاسم خان سوری علی رغم استعفا از سمت نایب رئیسی مجلس مجددا به فعالیت های خود در این سمت ادامه داد که با اعتراض احزاب اپوزیسیون پاکستان مواجه شد.

ارسال نظر

 
1