خبر فوری

 
استعفای شهزاد اکبر از سمت دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان برای پاسخگویی و امور داخلی
کد خبر :1267944983

16:05 1400/11/05


برچسب ها : استعفا, اسلام آباد, پنجاب, دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان برای پاسخگویی و امور داخلی, سرتیپ مصدق عباسی, شهزاد اکبر, عمران خان, نخست وزیر پاکستان,

شهزاد اکبر از سمت دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان برای پاسخگویی و امور داخلی استعفا داد و عمران خان نخست وزیر پاکستان استعفای وی را پذیرفت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | شهزاد اکبر از سمت دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان برای پاسخگویی و امور داخلی استعفا داد و عمران خان نخست وزیر پاکستان استعفای وی را پذیرفت.

وی در پیام رسان توئیتر این خبر را تصدیق کرده و گفت که از این به بعد به عنوان عضوی از جامعه حقوقی فعالیت خواهد کرد و به فعالیت در حزب تحریک انصاف پاکستان ادمه خواهد داد.

پس از استعفای وی از این سمت نخست وزیر پاکستان در حال مشورت برای انتصاب یک نفر به عنوان دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان برای پاسخگویی و امور داخلی است. سرتیپ مصدق عباسی بیشترین شانس را برای انتصاب به این سمت دارد. وی پیش از این در مناصب بلند پایه ی دفتر ملی پاسخگویی پاکستان مشغول خدمت بوده است.

بر اساس گزارش رسانه های پاکستان علت استعفای شهزاد اکبر از سمتش ناراحتی نخست وزیر پاکستان از وی بود. عمران خان نخست وزیر پاکستان چند روز پیش جزئیات پرونده ها در دادگاه ها را از شهزاد اکبر خواستار شد اما جزئیاتی که شهزاد اکبر به نخست وزیر پاکستان ارائه کرد ناقص بود.

اطلاعاتی که در جلسه توجیهی به نخست وزیر پاکستان ارائه شد با جزئیات ارائه شده توسط شهزاد اکبر تفاوت زیادی داشت. جدول زمانی و وضعیت پرونده ها که در جلسه توجیهی ارائه شد نیز با جزئیات ارائه شده توسط وی تفاوت داشت.

ارسال نظر

 
1