خبر فوری

 
 
استعفای دو وزیر دولت محلی ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :1252540528

14:50 1401/07/20


برچسب ها : دولت محلی ایالت پنجاب, لطیف نذر, هاشم دوگر, وزارت امور داخلی ایالت پنجاب,

پس از استعفای هاشم دوگر وزیر امور داخلی دولت محلی پنجاب، لطیف نذر وزیر مواد معدنی ایالت پنجاب نیز استعفا نامه خود را به وزیر ارشد پنجاب ارسال نمود.


لاهور: به گزارش راز نیوز| پس از استعفای هاشم دوگر وزیر امور داخلی دولت محلی پنجاب، لطیف نذر وزیر مواد معدنی ایالت پنجاب نیز استعفا نامه خود را به وزیر ارشد پنجاب ارسال نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرهنگ بازنشسته هاشم دوگر در نامه‌ای به چودری پرویز الهی وزیر ارشد ایالت پنجاب، استعفای خود از سمت وزارت امور داخلی ایالت پنجاب را اعلام داشت.

وی در این استعفا نامه فعالیت شخصی و نیز وضعیت نامساعد جسمی خود را دلیل این استعفا اعلام نمود و گفت: من به دلایل شخصی از منصب خود استعفا می‌دهم، ان شاء الله در آینده نیز به عنوان یک عضو کوچک از حزب تحریک انصاف پاکستان به فعالیت‌های خود ادامه خواهم داد.

وی افزود: کار به عنوان وزیر امور داخلی پنجاب تجربه خوبی برای من بود، به دلیل تعهدات شخصی و دلایل پزشکی دیگر نمی‌توانم به کار ادامه دهم.

علاوه بر این لطیف نذر وزیر مواد معدنی دولت محلی ایالت پنجاب با هدف شرکت در انتخابات میان دوره‌ای از سمت خود استعفا داد.

با توجه به ضوابط اعلام شده از سوی کمیسیون انتخابات پاکستان، افراد دارای منصب‌های حکومتی در دولت فدرال و دولت‌های محلی نمی‌توانند در انتخابات شرکت نمایند.

به گفته لطیف نذر وی قصد دارد به عنوان نامزد انتخاباتی در انتخابات میان دوره‌ای فیصل آباد شرکت نماید.

ارسال نظر

 
1