خبر فوری

 
 
ارسال کمک های نظامی و غیر نظامی اسرائیل به تروریست ها موقتا به تعلیق افتاد
کد خبر :327238020

19:23 1397/05/11


پس از تسلط ارتش سوریه بر بلندی های جولان، اسرائیل برای مدتی کمک های خود به تروریست ها را متوقف کرده است.


 

پس از تسلط ارتش سوریه بر بلندی های جولان، اسرائیل برای مدتی کمک های خود به تروریست ها را متوقف کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری صهیونیست : ارتش سوریه موفق به بازپس گیری منطقه بلندی های جولان در نزدیکی مرز اسرائیل شده است که پس از این پیروزی ارتش سوریه، اسرائیل تمامی مرزهای خود با سوریه را مسدود کرده است.

 

طبق گزارشات اعلام شده از سوی شبکه تلویزیونی اسرائیل : اسرائیل مرز خود با سوریه در نزدیکی بلندی های جولان را مسدود کرده و گفته است که برای مدتی از ارسال کمک ها به نظامیان مخالف حکومت فعلی نیز خودداری خواهد کرد.

 

به گفته اسرائیل تایم (به وقت اسرائیل) : ارتش صهیونیستی گفته است که کمک های ارسالی خود برای تروریست ها را برای مدتی متوقف کرده است و با فرارسیدن زمانی مناسب، مجددا کمک های خود را ارسال خواهد کرد.

 

این درحالی است که بارها رهبران و سیاستمداران اسرائیلی اعلام کرده اند که ما هیچ گونه کمکی به تروریست های موجود در خاک سوریه ارسال نکرده ایم و همچین برنامه ای نیز نداریم. اما طبق گزارشات به دست آمده و به گفته فرمانده هان ارتش صهیونیستی : هم اکنون 5 سال است که صهیونیست ها به طور مستقیم و غیر مستقیم در امور داخلی سوریه دخالت کرده و برای مخالفان حکومت فعلی و تروریست ها اسلحه ، مواد غذایی و دارو فراهم میکرده اند.

 

درماه های گذشته نیز یکی از افسران ارتش صهیونیستی با انتشار ویدیویی از خود گفته است : ما برای تروریست های مستقر در بلندی های جولان چند تُن کمک ارسال کردہ ایم.

ارسال نظر

 
1