خبر فوری

 
 
ارتقای درجه 4 افسر نیروی هوایی پاکستان به درجه سرلشکری
کد خبر :1933882590

10:38 1400/03/22


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتقای درجه, سخنگوی نیروی هوایی پاکستان, نیروهای مسلح پاکستان, نیروی هوایی پاکستان,

سخنگوی نیروی هوایی پاکستان با انتشار بیانیه ای ابراز داشت: افسران خالد محمود، اسد عامر پیرزاده، سلمان عباس شاه و محمد عرفان به درجه سرلشکری نیروی هوایی پاکستان ارتقای درجه یافتند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نیروی هوایی پاکستان با انتشار بیانیه ای از ارتقای درجه 4 افسر این نیرو به درجه سرلشکری خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سخنگوی نیروی هوایی پاکستان با انتشار بیانیه ای ابراز داشت: افسران خالد محمود، اسد عامر پیرزاده، سلمان عباس شاه و محمد عرفان به درجه سرلشکری نیروی هوایی پاکستان ارتقای درجه یافتند.

طبق گفته سخنگوی نیروی هوایی پاکستان، ایر وایس مارشل خالد محمود فعالیت خود را با عضویت در بخش خلبانان وظیفه عمومی نیروی هوایی در ماه مه سال 1991 میلادی آغاز نمود، وی در دوران حضور خود در نیروی هوایی ارتش پاکستان فرماندهی یک تیم جنگنده، گروه پروازی و یک پایگاه عملیاتی را بر عهده داشت، خالد محمود به علت خدمات شایان خود در نیروی هوایی پاکستان مفتخر به دریافت نشان افتخار نظامی ستاره امتیاز است.

بر اساس بیانیه نیروی هوایی پاکستان، ایر وایس مارشل اسد عامر پیرزاده نیز در مه 1991 میلادی در بخش مهندسی نیروی هوایی آغاز به کار نمود و در مدت زمان خدمت خود در نیروی هوایی پاکستان، مدیریت پایگاه های شبکه ستاد هوایی اسلام آباد و فرماندهی دانشکده مهندسی هوانوردی در آکادمی اصغر خان را عهده دار بود.

وی نیز به دلیل خدمات شایسته خود، نشان افتخار نظامی «ستاره امتیاز» را از نیروی هوایی پاکستان دریافت نموده است.

علاوه بر این سرلشکر سلمان عباس شاه نیز در می 1991 میلادی خدمات خود را از بخش مهندسی نیروی هوایی آغاز نمود، وی فرماندهی بخش مهندسی و مدیر عاملی کارخانه بازسازی میراژ در کامرا را بر عهده داشت.

سلمان عباس شاه همچنین دستیار فرمانده ستاد هوایی اسلام آباد در امور مهندسی هواپیما نیز بود و با توجه به فعالیت های قابل تقدیر خود نشان افتخار ستاره امتیاز را نیز دریافت نموده است.

همچنین سرلشکر محمد عرفان که فعالیت های خود در نیروی هوایی را از بخش مهندسی این نیرو در سال 1991 میلادی آغاز کرده است، مدیر عاملی پروژه تولید جنگنده جی اف 17 تندر را بر عهده داشت.

وی معاونت مدیر عامل کارخانه تولید پرندگان در کامرا را نیز بر عهده داشت و نشان افتخار نظامی «ستاره امتیاز» را نیز دریافت نموده است.

ارسال نظر

 
1