خبر فوری

 
 
ارتقاء درجه افسران نیروی هوایی و دریایی ارتش پاکستان
کد خبر :356955159

14:48 1398/10/28


برچسب ها : ارتش پاکستان, نیروی دریایی, نیروی هوایی,

دو تن از افسران ارشد نیروی هوایی و دریایی ارتش پاکستان با اسامی احمر شهزاد لغاری و دریادار محمد فیصل عباسی به ترتیب به درجه های سپهبد نیروی هوایی و دریابان ارتقاء یافتند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دو تن از افسران ارشد نیروی هوایی و دریایی ارتش پاکستان با اسامی احمر شهزاد لغاری و دریادار محمد فیصل عباسی به ترتیب به درجه های سپهبد نیروی هوایی و دریابان ارتقاء یافتند.
طبق گزارش سخنگوی نیروی هوایی ارتش پاکستان، احمر شهزاد لغاری که به سمت معاون فرماندهی نیروی هوایی منصوب شده است، در سال ۱۹۸۴ به بخش خلبانی نیروی هوایی پاکستان وارد شد و در طول فعالیت های برجسته خود فرماندهی اسکادران جنگنده و پایگاه عملیاتی را برعهده داشته است. وی همچنین در دوران خدمت، به عنوان مدیر پروژه ″فیلکن″ و مدیر پروژه های عمومی و همچنین در سفارت پاکستان در آمریکا نیز خدماتی انجام داده است. افسر نیروی هوایی، همچنین مدیر کل لجستیک در ستاد نیروی هوایی چکلاله و رئیس هیئت های مجتمع هوانوردی پاکستان در کامرا بوده است.
قابل ذکر است دریابان محمد فیصل عباسی در سال ۱۹۹۱ به بخش عملیاتی نیروی دریایی ارتش پاکستان وارد شد و فارغ التحصیل کالج دریایی پاکستان در لاهور و دانشگاه دفاع ملی اسلام آباد بوده و در طول دوران خدمتش طیف گسترده ای از سمت های فرماندهی و کارمندی را تجربه کرده است.

ارسال نظر

 
1