خبر فوری

 
 
ارتش پاکستان: هلاکت 6 تروریست طی عملیات های پیاپی در هوشاپ
کد خبر :1956661918

14:47 1402/02/23


برچسب ها : BLF, اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, پاسگاه ارتش, تیراندازی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, حمله به پاسگاه, گروه های مسلح بلوچ, هوشاپ,

روابط عمومی ارتش پاکستانISPR اظهار داشت که در تعقیب تروریست های مهاجم علیه پاسگاه ارتش در هوشاپ، 6 تروریست از جمله یکی از تروریست های سرشناس وابسته به جبهه آزادی بخش بلوچستان کشته شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| روابط عمومی ارتش پاکستانISPR اظهار داشت که شب 12 مه (شب 22 اردیبهشت) عناصر مسلح به پاسگاه ارتش در هوشاپ حمله و تیراندازی کردند، اما درپی واکنش سریع نیروها، این حمله دفع و تروریست ها متواری شدند.

در ادامه بیان شد که نیروهای امنیتی عناصر تروریستی را تا نزدیکی بلندی های منطقه همجوار بلور تعقیب و عملیات گسترده ای با نظارت هوایی، آغاز و تروریست های متواری شده را محاصره کردند.

در گزارش آمده است که در ادامه محاصره، درگیری نسبتا طولانی میان دوطرف انجام و منجر به کشته شدن 5 تروریست شد. از محل عملیات مقادیر قابل توجهی مواد منفجره و اسلحه کشف و ضبط شد، درحالیکه عملیات جستجو همچنان ادامه داشت.

به گفته منابع خبری، یکی از عناصر سرشناس وابسته به جبهه آزادیبخش بلوچBLF به نام عصمی معروف به وفا در تداوم عملیات تعقیب و شناسایی مهاجمان، مورخه 13 مه (23 اردیبهشت) کشته شد. وی در عملیات های مختلف علیه نیروهای امنیتی و شهروندان، اخاذی، آدم ربایی و دیگر جرایم دست داشت.

ارسال نظر

 
1