خبر فوری

 
 
ارتش متحد بلوچ مسئولیت منهدم نمودن دکل های تلفن همراه را بر عهده گرفت
کد خبر :1113372255

14:13 1397/12/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش متحد بلوچ,

مزار بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ با انتشار بیانیه ای مسئولیت منهدم نمودن دکل های تلفن همراه در منطقه میانی دکی و سورو ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


 

کویته: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری بلوچستان پست، مزار بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ با انتشار بیانیه ای مسئولیت منهدم نمودن دکل های تلفن همراه در منطقه میانی دکی و سورو ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

مزار بلوچ در گفتگو با نمایندگان رسانه ها اظهار داشت:جنگجویان ارتش متحد بلوچ دو روز گذشته یک دکل تلفن همراه مربوط به شرکت یوفون در منطقه میانی دُکی و سورو واقع در ایالت بلوچستان را به آتش کشیده و منهدم نمودند.

وی افزود: سازمان های دولتی در منطقه کوهلو و نواحی منتهی، به وسیله دکل و دیگر ابزار آلات مربوط به شبکه، در حال فراهم سازی زمینه برای جاسوسی از گروه های مسلح آزادی خواه بلوچ است تا از این طریق تمامی فعالیت های گروه های مسلح بلوچ را به آسانی تحت نظر داشته باشند.

وی گفت: پیش از این نیز به مردم عادی هشدار داده بودیم از تمامی دکل های تلفن همراه و تاسیسات دولتی مربوط به شبکه و امور مربوط به آن فاصله بگیرند.

مزار بلوچ ادامه داد: سازمان های دولتی پاکستان برخلاف نظر و خواست مردم بلوچستان سعی در انجام اهداف خود در این ایالت دارند، آنان هدف جنگجویان ما هستند و هر لحظه امکان هدف قرار گرفتن نیروهای دولتی از سوی جنگجویان ارتش متحد بلوچ وجود دارد، این حملات ما تا آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1