خبر فوری

 
 
ارتش متحد بلوچ مسئولیت حمله به کاروان ارتش پاکستان در قلات را بر عهده گرفت
کد خبر :1621643021

17:30 1400/02/05


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش متحد بلوچ, قلات, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

ارتش متحد بلوچ در بیانیه ای از حمله به کاروان ارتش پاکستان در منطقه جوهان شاه پیر شهرستان قلات خبر داد و گفت: در جریان این حمله خسارت های مالی و جانی به ارتش پاکستان وارد آمد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش متحد بلوچ در بیانیه ای از حمله به کاروان ارتش پاکستان در منطقه جوهان شاه پیر شهرستان قلات خبر داد و گفت: در جریان این حمله خسارت های مالی و جانی به ارتش پاکستان وارد آمد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مرید بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ در این بیانیه اظهار داشت: فدائیان ما کاروان نیروهای ارتش پاکستان را زمانی که برای انجام عملیات در حال عزیمت بودند را به وسیله بمب کنترل از راه دور کنار جاده ای هدف قرار دادند.

وی افزود: فدائیان ما پس از انفجار بمب مذکور که در مسیر کاروان ارتش پاکستان نصب شده بود، نیروهای ارتش پاکستان را به وسیله راکت لانچر و دیگر سلاح های سنگین هدف قرار دادند که در نتیجه آن خسارت های مالی و جانی به ارتش پاکستان وارد آمد، ارتش متحد بلوچ مسئولیت این حمله را بر عهده می گیرد.

سخنگوی ارتش متحد بلوچ در ادامه خاطرنشان کرد: ارتش متحد بلوچ به کشور چین و تمامی دیگر کشورهای خارجی هشدار می دهد از سرمایه گذاری در بلوچستان پرهیز نمایند، زیرا تمامی پروژه های داخلی و خارجی در سرزمین بلوچستان در تیررس فدائیان بلوچ قرار دارد.

مرید بلوچ گفت: مردم بلوچ از نزدیک شدن به نیروهای امنیتی، مراکز ایست و بازرسی، اردوگاه های نظامی و تاسیسات دولتی و حکومتی خودداری کرده و از سفر نمودن به وسیله قطار نیز پرهیز نمایند، زیرا تمامی این موارد از اهداف فدائیان بلوچ است.

ارسال نظر

 
1