خبر فوری

 
 
ارتش متحد بلوچ مسئولیت حمله به شرکت استخراج نفت و گاز و قتل مامور اطلاعاتی پاکستان را بر عهده گرفت
کد خبر :1771523963

12:52 1400/03/07


برچسب ها : ارتش متحد بلوچ, استخراج نفت و گاز, سازمان اطلاعات نظامی, شرکت نفت و گاز, شهرستان کوهلو, گروه های مسلح بلوچ, مزار بلوچ, کویته,

ارتش متحد بلوچ از گروه های مسلح و جدایی طلب بلوچ در بیانیه مسئولیت حمله به خودروی شرکت استخراج نفت و گاز در کوهلو و همچنین قتل مامور وابسته به سازمان استخابارات نظامی پاکستان در کویته را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش متحد بلوچ از گروه های مسلح و جدایی طلب بلوچ در بیانیه مسئولیت حمله به خودروی شرکت استخراج نفت و گاز در کوهلو و همچنین قتل مامور وابسته به سازمان استخابارات نظامی پاکستان در کویته را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مزار بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ در این بیانیه که از محل نامشخص منتشر گردید ابراز داشت: حوالی ساعت یک بامداد شب گذشته فدائیان ما کارمندان شرکت استخراج نفت و گاز را در منطقه پرائیی شهرستان کوهلو هدف قرار دادند.

وی افزود: در اثر اصابت خودروی شرکت استخراج نفت و گاز به بمب کار گذاشته شده خسارت شدیدی به خودروی مذکور وارد آمد و سرنشینان آن دچار جراحت شدند.

وی تاکید کرد حملات ما تا زمان آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد داشت.

مزار بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ در ادامه این بیانیه با بر عهده گرفتن مسئولیت یک عملیات دیگر ابراز داشت: حوالی ساعت 2 بعد از ظهر امروز فدائیان ما یک مامور سازمان استخبارات نظامی ارتش پاکستان به نام دلشاد از اهالی پنجاب را در منطقه کلی شابو شهر کویته هدف قرار دادند.

طبق گفته سخنگوی ارتش متحد بلوچ، دلشاد از عناصر و جاسوس سازمان های اطلاعاتی پاکستان در منطقه مذکور بوده که در بازداشت و ربوده شدن چندین شهروند بلوچ به صورت مستقیم نقش داشت که امروز توسط عناصر ما به سزای اعمال خود رسید.

وی افزود: عناصر وابسته به دستگاه های حکومتی پاکستان و جاسوسان اطلاعاتی هیچگاه مورد بخشش قرار نخواهند گرفت.

 

 

ارسال نظر

 
1