خبر فوری

 
 
ارتش متحد بلوچ مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در چپی کچ را بر عهده گرفت
کد خبر :494581692

15:14 1399/10/09


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش متحد بلوچ, ارتش متحد بلوچستان, بلوچستان, پاکستان, دولت پاکستان, سخنگوی ارتش متحد بلوچ, مزار بلوچ,

مزار بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای نظامی و شرکت ساختمانی پاکستان در منطقه چپی کچ را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | مزار بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ در بیانیه ای که از مکانی نامعلوم به رسانه ها ارسال شد مسئولیت حمله به نیروهای نظامی پاکستان را در چپی کچ برعهده گرفت.

مزار بلوچ در این بیانیه گفت:"نیرو های ارتش متحد بلوچ روز گذشته ساعت 5 بعد از ظهر در منطقه میانی کوهلو و کاهان به نام چپی کچ به یک شرکت ساخت و ساز و ارتش اشغالگر (ارتش پاکستان) با سلاح های سنگین حمله کرده اند. در نتیجه این حمله، نیروهای دولت و ارتش اشغالگر (پاکستان) با تلفات جانی و مالی روبرو شدند."

سخنگوی ارتش متحد با اشاره به این که بر خلاف میل ملت بلوچ دولت اشغالگر با نام بردن از ساخت و ساز و توسعه، دام غارتگرانه خود را به زور بر ملت بلوچ تحمیل كرده است افزود: ما به هیچ وجه اجازه این کار را به دولت و ارتش پاکستان نخواهیم داد.

مزار بلوچ در ادامه بیانیه خود اظهار داشت: "حملات ما به نیروهای دولت اشغالگر (دولت پاکستان) و همتایان منطقه ای آنها از جمله شرکت های ساخت و ساز غیر مجاز در بلوچستان، تا زمان استقلال بلوچستان ادامه خواهد داشت."

ارسال نظر

 
1