خبر فوری

 
 
ارتش متحد بلوچ مسئولیت حملات روز گذشته به ارتش پاکستان در خاران را بر عهده گرفت
کد خبر :725727829

14:54 1400/01/05


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش متحد بلوچ, شهر خاران, گروه های مسلح بلوچ, مزار بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

ارتش متحد بلوچ مسئولیت با انتشار بیانیه ای مسئولیت حملات روز گذشته به نیروهای ارتش پاکستان در دو منطقه مختلف خاران را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش متحد بلوچ مسئولیت با انتشار بیانیه ای مسئولیت حملات روز گذشته به نیروهای ارتش پاکستان در دو منطقه مختلف خاران را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مزار بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ در بیانیه ای اعلام نمود: نیروهای پلیس مستقر در مرکز پلیس خاران که در حال آماده سازی و تدارک برای برنامه 23 مارس روز پاکستان بودند را به وسیله نارنجک هدف قرار دادیم، همچنین در حمله ای دیگر پاسگاه نیروهای سپاه مرزی را در منطقه تاگزی شهر خاران هدف قرار دادیم.

وی افزود: نیروهای فدائی ما مرکز ایست و بازرسی نیروهای سپاه مرزی را به وسیله آر پی جی و دیگر سلاح های سنگین هدف قرار دادند که خسارت های مالی و جانی را برای آنها در پی داشت.

سخنگوی ارتش متحد بلوچ در ادامه این بیانیه تصریح کرد: نیروهای پلیس و لویز علی رغم هشدارهای مکرر ما مرتکب جرم حمله و یورش به منازل شهروندان بلوچ، اذیت و آزار و بازداشت نوجوانان بلوچ می شوند که واکنش تند ما به این اقدامات را به همراه خواهد داشت.

وی در پایان این بیانیه بر ادامه حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان تاکید نمود.

 

ارسال نظر

 
1