خبر فوری

 
 
ارتش متحد بلوچ، جبهه آزادی بخش بلوچستان: مسئولیت حملات علیه ارتش پاکستان در سبی و پنجگور را برعهده می‌گیریم
کد خبر :1555317323

18:14 1398/05/30


برچسب ها : ارتش, بلوچ, بلوچستان, پاکستان, شبه نظامیان بلوچ,

مزار بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ و گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان به ترتیب مسئولیت دو حمله علیه ارتش پاکستان در سبی و یک حمله در پنجگور را برعهده گرفتند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز، مزار بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ با پذیرش مسئولیت حملات علیه ارتش پاکستان در سبی بلوچستان، گفت: شبه نظامیان ما شب سه شنبه بوسیله سلاح های سنگین و خودکار به ایست بازرسی ارتش پاکستان واقع در ست مرله سبی حمله کردند، دراثر این حمله 4 نظامی جان باخته و تعدادی نیز زخمی شدند. حملات ما تا احیای وضعیت پیشین استقلال بلوچستان ادامه خواهند داشت.
قابل ذکر است سخنگوی ارتش متحد بلوچ در بیانی دیگر نیز مسئولیت حمله علیه ارتش پاکستان در نقطه چمر منطقه تلی استان سبی را برعهده گرفت و تصریح داشت: شبه نظامیان ما صبح امروز (چهارشنبه) درپی کمینی موفقیت آمیز علیه کاروان ارتش پاکستان، سه نظامی را کشته و تعدادی را نیز زخمی کردند. وی افزود، درگیری به مدت یک ساعت به طول انجامید و هلیکوپتر نظامی نیز برای پشتیبانی از نظامیان به منطقه فرستاده شد. هلیکوپتر به تعقیب شبه نظامیان پرداخت، اما خوشبختانه نیروهای ما بدون هیچگونه آسیبی موفق به فرار شدند.

 


لازم به ذکر است گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان نیز در بیانیه ای گفت: مسئولیت حمله به کاروان ارتش پاکستان در کله کور منطقه پروم استان پنجگور را برعهده می‌گیریم. وی در ادامه خاطر نشان کرد، درپی این حمله، 4 نظامی سوار بر یکی از خودرو های نظامی به علت در تیررس بودن جان باخته و دو تن دیگر نی زخمی شدند. حملات تا آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1