خبر فوری

 
 
ارتش متحد بلوچ: به همراه ارتش آزادی بخش بلوچ خودروی شرکت استخراج نفت و گاز را هدف قرار دادیم
کد خبر :176703501

15:05 1399/02/07


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش متحد بلوچ, استخراج نفت و گاز, گروه های آزادی خواه بلوچ, کاهان,

ارتش متحد بلوچ مسئولیت حمله روز گذشته به خودروی شرکت استخراج نفت و گاز در استان کاهان ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش متحد بلوچ مسئولیت حمله روز گذشته به خودروی شرکت استخراج نفت و گاز در استان کاهان ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مزار بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچ با انتشار بیانیه ای اظهار داشت: نیروهای ما در عملیات مشترکی با ارتش آزادی بخش بلوچ خودروی متعلق به شرکت استخراج نفت و گاز را در منطقه پیروارو از توابع کاهان هدف به وسیله یک بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند.

وی افزود: در جریان این حمله خودروی مذکور به صورت کامل منهدم گردید و تمامی سرنشینان این خودرو در دم به هلاکت رسیدند.

وی ادامه داد: تمامی نفت، گاز و معادن استخراجی از بلوچستان متعلق به ملت بلوچ است و دولت اشغالگر پاکستان در حال به غارت بردن ثروت طبیعی مردم بلوچستان است در حالی که وارثان حقیقی این ثروت به نان شب خود محتاج هستند، ما هیچگاه اجازه غارت سرمایه مردم بلوچ را نخواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: ما بارها و بارها به شرکت های استخراج نفت و گاز هشدار داده ایم که شما بدون رضایت مردم بلوچ و تنها برای اهداف دولت اشغالگر پاکستان در حال فعالیت هستید، تمامی کسانی که برای اهداف دولت پاکستان گام بردارند به عنوان دشمن ما تلقی خواهند شد و در تیررس حملات ما قرار خواهند داشت، بنابراین ما بار دیگر به تمامی شرکت های استخراج نفت و گاز و کارمندان آن هشدار می دهیم هرچه فوری بلوچستان را ترک کنند و در غیر این صورت عواقب آن متوجه خودشان خواهد بود.

ارسال نظر

 
1