خبر فوری

 
 
ارتش جمهوری خواه بلوچ: یک مرکز تولید و توزیع مواد مخدر در استان پنجگور را هدف قرار دادیم
کد خبر :832916202

13:14 1399/07/05


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش جمهوری خواه بلوچ, پنجگور, گروه های مسلح بلوچ, مبارزه با مواد مخدر,

ارتش جمهوری خواه بلوچ مسئولیت حمله به مرکز تولید و توزیع مواد مخدر در استان پنجگور را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش جمهوری خواه بلوچ مسئولیت حمله به مرکز تولید و توزیع مواد مخدر در استان پنجگور را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ در بیانیه ای ابراز داشت: فدائیان ما یک مرکز تولید و توزیع مواد مخدر متعلق به فردی به نام شبیر واقع در منطقه خدا بادان سراوان از توابع استان پنجگور را به وسیله یک نارنجک دستی هدف قرار دادیم.

وی اظهار داشت: این حمله هشداری است به تمامی عناصر وابسته به باندهای تبهکاری استان های پنجگور، مکران و دیگر نقاط بلوچستان که با حمایت پلیس و سازمان های امنیتی به تولید مواد مخدر برای به اعتیاد کشاندن جوانان بلوچ می پردازند.

وی افزود: مردم بلوچ به صورت یکپارچه برای مبارزه با مواد مخدر و عناصر وابسته به آن کمر همت بسته اند، اما نهادهای امنیتی و پلیس از انجام اقدام قانونی علیه این باندهای تبهکار امتناع می ورزند.

مزار بلوچ گفت: ارتش جمهوری خواه بلوچ بنابر درخواست عمومی مردم بلوچ این عملیات را انجام داده است و ما بار دیگر هشدار می دهیم در صورتی که مراکز در شهرهای بلوچستان تعطیل نشوند به صورت مستقیم آنها را هدف قرار خواهیم داد و در صورتی که نیروهای پلیس در این مسیر مانع ما شوند ما پلیس را نیز به عنوان همدستان باندهای تولید مواد مخدر هدف خواهیم گرفت.

ارسال نظر

 
1