خبر فوری

 
 
ارتش جمهوری خواه بلوچ: یک عضو جوخه مرگ وابسته به ارتش پاکستان را به هلاکت رساندیم
کد خبر :2108245459

14:57 1400/02/11


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش جمهوری خواه بلوچ, بیبگر بلوچ, تیراندازی, جوخه مرگ, گروه های مسلح بلوچ, منطقه زامران,

بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ با انتشار بیانیه ای ابراز داشت: نیروهای فدائی ما شب گذشته یک عضو فعال جوخه مرگ وابسته به ارتش پاکستان به نام ملا امین را در منطقه ناگ نوانو از توابع زامران به ضرب گلوله به هلاکت رساندند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ با انتشار بیانیه ای ابراز داشت: نیروهای فدائی ما شب گذشته یک عضو فعال جوخه مرگ وابسته به ارتش پاکستان به نام ملا امین را در منطقه ناگ نوانو از توابع زامران به ضرب گلوله به هلاکت رساندند.

سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ افزود: ملا امین از اعضای ارشد گروه تبهکار تحت حمایت ارتش پاکستان موسوم به جوخه مرگ امین زامرانی بوده که در ژانویه سال گذشته میلادی با همکاری با یک سرهنگ سازمان اطلاعاتی پاکستان در عملیات نظامی علیه اعضای ائتلاف نظامی بلوچ موسوم به بلوچ راجی آجوئی سنگر (براس) در قتل ورنا یوسف کرد و چهار تن دیگر از همراهان وی به صورت مستقیم نقش داشت.

وی خاطرنشان کرد: ملا امین با برخورداری از حمایت همه جانبه هیئت حاکمه و ارتش پاکستان در فعالیت های مجرمانه ای همچون فروش مواد مخدر، باجگیری و زورگیری، سرقت مسلحانه و راهزنی در مناطق زامران، تمپ و تربت نقش داشت.

جوخه های مرگ دولتی با دستورات مقامات هیئت حاکمه و ارتش پاکستان سعی دارند با ایجاد فضای رعب و حشت در جامعه بلوچ آنها را از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دچار انزوا نمایند، اقدامات و عملیات های ما علیه این دشمنان جامعه بلوچ تشدید خواهد یافت، بنابراین بار دیگر از مردم درخواست میکنیم از نزدیک شدن به این افراد و همکاری با آنان پرهیز نمایند.

ارسال نظر

 
1