خبر فوری

 
 
ارتش جمهوری خواه بلوچ مسئولیت حمله به نیروهای گارد ساحلی پاکستان در پسنی را بر عهده گرفت
کد خبر :514672920

15:31 1400/02/10


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش جمهوری خواه بلوچ, بندر گوادر, پسنی, شهرستان گوادر, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای گارد ساحلی, نیروی دریایی پاکستان,

گروه مسلح جدایی طلب بلوچ موسوم به ارتش جمهوری خواه بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای گارد ساحلی پاکستان در شهر پسنی از توابع شهرستان گوادر ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه مسلح جدایی طلب بلوچ موسوم به ارتش جمهوری خواه بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای گارد ساحلی پاکستان در شهر پسنی از توابع شهرستان گوادر ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ در این بیانیه که از محل نامشخص صادر گردید ابراز داشت: حوالی ساعت 2 بعد از ظهر روز پنجشنبه فدائیان بلوچ ما یک دستگاه کامیون متعلق به نیروهای گارد ساحلی ارتش پاکستان را در شهر پسنی به وسیله نارنجک دستی هدف قرار دادند که در اثر آن یک سرنشین خودروی مذکور به هلاکت رسیده و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

بیبگر بلوچ در ادامه این بیانیه خاطرنشان کرد: ما بار دیگر از مردم بلوچ درخواست می کنیم از نیروهای اشغالگر ارتش پاکستان دوری اختیار کنند زیرا اینگونه حملات ما در آینده نیز با شدت بیشتر ادامه خواهد داشت.

وی در پایان بر ادامه این حملات تا زمان آزادی بلوچستان تاکید ورزید.

 

ارسال نظر

 
1