خبر فوری

 
 
ارتش جمهوری خواه بلوچ مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در گورکوپ کیچ را بر عهده گرفت
کد خبر :1499117499

12:13 1399/07/25


برچسب ها : BRA, ارتش پاکستان, ارتش جمهوری خواه بلوچ, گورکوپ, کیچ,

ارتش جمهوری خواه بلوچ با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله به ارتش پاکستان و کشته شدن 6 تن از نیروهای ارتش در منطقه گورکوپ از توابع استان کیچ در ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش جمهوری خواه بلوچ با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله به ارتش پاکستان و کشته شدن 6 تن از نیروهای ارتش در منطقه گورکوپ از توابع استان کیچ در ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ در این بیانیه با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در استان کیچ ابراز داشت: تعداد 7 دستگاه خودروی متعلق به ارتش پاکستان که به منظور انجام عملیات علیه شهروندان بلوچ در حال طی مسیر بودند را در حوالی کلگ جکی در منطقه گورکوپ را هدف قرار دادیم.

وی افزود: در این حمله دو خودروی ارتش پاکستان به صورت کامل منهدم گردید و شش تن از سرنشینان آن به هلاکت رسیده و 4 تن دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

وی افزود: ارتش اشغالگر پاکستان پس از شکست در مقابل گروه های مسلح بلوچ به دنبال انتقام از مردم عادی و شهروندان غیر نظامی بلوچ است و ما اینگونه عملیات ارتش پاکستان علیه مردم بیگناه بلوچ را بی پاسخ نخواهیم گذاشت.

وی در پایان بر ادامه حملات مسلحانه علیه نیروهای ارتش پاکستان تا پایان آزادی کامل بلوچستان تاکید ورزید.

ارسال نظر

 
1