خبر فوری

 
 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | ارتش جمهوری خواه بلوچ الحاق خود به دیگر گروه های مسلح آزادی بخش بلوچ را رد کرده و حمله ی لاهور را محکوم کرد.

سرباز بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ اعلام کرد: نیروهای پلیس مبارزه با تروریسم ادعا کردند که تعداد زیادی سلاح و مهمات که متعلق به ارتش جمهوری خواه بلوچ می باشد را کشف و ضبط کردند که یک دروغ آشکار است.

وی گفت: سلاح ها و مهمات مذکور از خانه ی وزیر خان فرزند موسی کوریانی مسوری محافظ شخصی حاجی خان محمد فرزند ولی محمد مسوری بگتی پسرعموی سناتور سرفراز بگتی در منطقه خرچه شهر بیکر ایالت بلوچستان کشف و ضبط شده است. این سلاح ها توسط این افراد بخاطر اختلافات شخصی پنهان شده و آن ها برای محافظت از خود از اسم ارتش جمهوری خواه بلوچ سوء استفاده کرده اند.

وی همچنین گفت: حمله ی لاهور در رسانه ها به ارتش جمهوری خواه بلوچ نسبت داده شده است که لازم است در این زمینه شفاف سازی کنیم. ما به هیچ یک از گروه های مسلح آزادی بخش بلوچ ملحق نشده و یک فرمانده منطقه ای به نام گلزار امام معروف به شمبه را به علت فساد مالی، ایفای نقش در توطئه ها و انجام اقداماتی بر خلاف منافع ملت بلوچ و سیاست های سازمانی در سال 2018 از ارتش جمهوری خواه بلوچ اخراج کرده ایم.

وی در ادامه گفت: بیانیه اخراج گلزار امام معروف به شمبه که در رسانه ها اعلام شد موجود بوده و ارتش جمهوری خواه بلوچ و ملت بلوچ مسئول اقدامات این فرد نمی باشند. ما حمله ی لاهور را محکوم کرده و آن را همانند ستم های ارتش پاکستان به مردم بلوچ می دانیم.

وی سپس گفت: ارتش جمهوری خواه بلوچ با احترام به قوانین جنگی بین المللی به مبارزه با ارتش پاکستان برای دفاع از سرزمین بلوچستان و مردم بلوچ ادامه خواهد داد. ما بر اساس قوانین جنگی بین المللی در برابر ارتش پاکستان می جنگیم و این تفاوت سربازان کرایه ای و سربازانی که برای دفاع از وطن تا پای جان مبارزه می کنند، می باشد.

ارسال نظر

 
1