خبر فوری

 
ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به نیروهای پلیس در کویته را پذیرفت
کد خبر :1954264035

13:16 1400/09/16


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, انفجار نارنجک دستی, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, پلیس بلوچستان, پلیس مبارزه با تروریسم ایالت بلوچستان, جیئند بلوچ, سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ, کویته,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: نیروهای ما یک خودروی پلیس را در خیابان اسپنی کویته بوسیله نارنجک دستی هدف قرار دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: نیروهای ما یک خودروی پلیس را در خیابان اسپنی کویته بوسیله نارنجک دستی هدف قرار دادند. طی این حمله 3 نیروی پلیس زخمی شدند.

وی افزود: ما حمله به عوامل و تاسیسات ارتش پاکستان را ادامه می دهیم و این حملات تا آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد یافت.

پلیس مبارزه با تروریسم ایالت بلوچستان نیز اعلام کرد: 2 مامور پلیس طی حمله نیروهای ارتش آزادی بخش بلوچستان زخمی شده و پلیس مبارزه با تروریسم ایالت بلوچستان نیروهای ارتش آزادی بخش بلوچ را به سزای اعمالشان خواهد رساند. ما آن ها را دستگیر و در دادگاه محاکمه خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که به دلیل به قتل رسیدن افراد ربوده شده بلوچ و کشف نشانه های دست داشتن پلیس مبارزه با تروریسم ایالت بلوچستان در آن، گروه های سیاسی و اجتماعی با ابراز نگرانی از این قتل ها پلیس مبارزه با تروریسم ایالت بلوچستان را مورد انتقادات شدید قرار داده اند.

سردار اختر مینگل رئیس حزب ملی بلوچستان طی یک سخنرانی در ماه گذشته گفته بود: در گذشته ارتش پاکستان مردم بلوچ را به قتل می رساند اما اکنون با تغییر نام خود به پلیس مبارزه با تروریسم، همان کار را انجام می دهد.

ارسال نظر

 
1