خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به خودروهای حمل بار در حب را بر عهده گرفت
کد خبر :257735411

11:09 1400/11/20


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, انفجار بمب, جیئند بلوچ, حب, منابع معدنی, نیروهای مسلح پاکستان,

ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در بیانیه ای مسئولیت حمله به کاروان خودروهای سنگین حمل بار در شهر حب ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در بیانیه ای مسئولیت حمله به کاروان خودروهای سنگین حمل بار در شهر حب ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان ما دوم فوریه(13 بهمن ماه) حوالی منطقه سوک شهر حَب کاروان خودروهای سنگین را به وسیله بمب هدف قرار دادند، این خودروها منابع(معدنی) به غارت رفته ملت بلوچ را از دالبندین و مناطق حومه منتقل می کردند که توسط فدائیان ما هدف قرار گرفتند.

وی افزود: خودروهای مذکور در غارت منابع معدنی همچون سنگ مرمر و ... را از دالبندین و دیگر مناطق بلوچستان مشارکت داشتند، این حمله هشداری بود به تمامی صاحبان خودروهای سنگین و کانتینر داران که در غارت منابع ملی بلوچستان همکاری می کنند، چنانچه روند غارت منابع بلوچ متوقف نشود حملات ما در آینده تشدید خواهد شد و مسئولیت هرگونه خسارت مالی و جانی آن متوجه خودشان خواهد بود.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر دستگاه های توطئه پاکستان به نام ارتش آزادی بخش بلوچ اقدام به انتشار بیانیه های دروغین می کنند تا مردم بلوچ را دچار سردرگمی و فریب کنند. ما اعلام می داریم تمامی بیانیه ها، تصاویر و ویدئوهای مربوط به ارتش آزادی بخش بلوچ از کانال رسمی به نام «هکل» منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

 
1