خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ: دو مامور سازمان های امنیتی پاکستان را به هلاکت رساندیم
کد خبر :1164098086

10:01 1399/08/09


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, جیئند بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های امنیتی, گروه های مسلح بلوچ,

جئیند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان ما روز پنجشنبه با تیراندازی دو مامور سازمان های امنیتی پاکستان را به هلاکت رساندند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ با انتشار بیانیه ای مسئولیت حمله روز گذشته در نوشکی را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جئیند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان ما روز پنجشنبه با تیراندازی دو مامور سازمان های امنیتی پاکستان را به هلاکت رساندند.

وی افزود: فدائیان ما این دو مامور وابسته به سازمان های امنیتی پاکستان را در خیابان انام بوستان واقع در بازار مرکزی شهر نوشکی هدف قرار دادند که در اثر آن هردوی آنها به نام های اصغر و شاهد در دم کشته شدند.

جیئند بلوچ خاطرنشان کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ به تمامی عناصری که با دستور و حمایت دستگاه های حکومتی علیه ملت بلوچ و گروه های جدایی طلب بلوچ فعالیت می کنند هشدار می دهد که ما به تمامی این اقدامات شوم آگاه بوده و آنها را مورد رصد قرار می دهیم، دست های که سعی دارند با ایجاد تفرقه میان مردمان بلوچ ساکن نوشکی و مناطق حومه آنان را به انزوا بکشانند.

وی افزود: این عناصر دولتی با باج گیری از شهروندان بلوچ و غصب اراضی کشاورزی آنان مردم بلوچ را مورد اذیت و آزار قرار می دهند و به صورت مستقیم در نهضت آزادی ملت بلوچ اخلال ایجاد می کنند، چنانچه این عناصر از اقدامات خود دست برندارند، با پاسخ دندان شکن ما مواجه خواهند شد.

ارسال نظر

 
1