خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ: خودروی ارتش پاکستان را در کوهلو هدف قرار دادیم
کد خبر :766135188

11:34 1400/01/10


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, انفجار بمب کنترل از راه دور, شهرستان کوهلو, نیروهای امنیتی پاکستان, کاروان نظامی ارتش پاکستان,

آزاد بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ طی بیانیه ای مسئولیت حمله به کاروان خودروهای نیروهای ارتش پاکستان در منطقه نساو شهرستان کوهلو را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| آزاد بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ طی بیانیه ای مسئولیت حمله به کاروان خودروهای نیروهای ارتش پاکستان در منطقه نساو شهرستان کوهلو را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، آزاد بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در این بیانیه تصریح کرد: فدائیان بلوچ حوالی ساعت 8 دوشنبه شب کاروان ارتش پاکستان را در منطقه نساؤ کهور چرتان واقع در شهرستان کوهلو ایالت بلوچستان به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند که در اثر آن یک خودرو به صورت کامل منهدم گردید و 9 سرنشین آن به هلاکت رسید.

وی با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله خاطرنشان کرد: کاروان نیروهای ارتش پاکستان پس از انجام یک عملیات به سمت منطقه بارکان در حرکت بودند که توسط فدائیان بلوچ ما هدف قرار گرفتند، اینگونه حملات ما تا زمان آزادی کامل بلوچستان و تشکیل دولت خودمختار بلوچ ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1