خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ جزئیات حمله به مقر نیروهای سپاه مرزی پاکستان در پنجگور و نوشکی را منتشر کرد
کد خبر :1770932840

11:59 1400/11/14


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, پاسگاه سپاه مرزی پاکستان, جیئند بلوچ, شهر نوشکی, شهرستان پنجگور, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای سپاه مرزی پاکستان, نیروهای مسلح پاکستان,

ارتش آزادی بخش بلوچ از گروه های مسلح تجزیه طلب بلوچ جزئیات حملات اخیر خود به مقر نیروهای سپاه مرزی(FC) پاکستان در پنجگور و نوشکی را منتشر کرد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از گروه های مسلح تجزیه طلب بلوچ جزئیات حملات اخیر خود به مقر نیروهای سپاه مرزی(FC) پاکستان در پنجگور و نوشکی را منتشر کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه های جداگانه در تشریح جزئیات عملیات پنجگور ابراز داشت: نیروهای تیپ مجید ارتش آزادی بخش بلوچ با به هلاکت رساندن بیش از 50 نظامی دشمن(ارتش پاکستان) بخش گسترده ای از مقر نیروهای اف سی را به تصرف درآورده و موفق به محاصره یک منطقه شدند.

وی افزود: در این عملیات دو تن از فدائیان تیپ مجید به شهادت رسیدند اما دیگر فدائیان ما محاصره ارتش دشمن را تشدید نموده و در حال پاکسازی منطقه از لوث این افراد می باشند. درگیری ها علی رغم گذشت 6 ساعت همچنان ادامه دارد.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای جداگانه به تشریح جزئیات عملیات این گروه در حمله به پایگاه نیروهای سپاه مرزی در نوشکی پرداخت و گفت: در حمله به پایگاه ارتش اشغالگر(ارتش پاکستان) یک فدائی تیپ مجید به شهادت رسید و دیگر فدائیان بلوچ ما دست کم 45 تن از نیروهای دشمن را به هلاکت رسانده و موفق به تصرف بخش بزرگی از این اردوگاه ارتش دشمن شدند.

وی خاطرنشان کرد: علی رغم گذشت 6 ساعت، فدائیان ما با جرات تمام در حال مقابله با دشمن و پاکسازی اردوگاه از نیروهای دشمن هستند.

جیئند بلوچ گفت: فدائی شهید ما با خودروی انتحاری مملو از مواد منفجره، به سوی درب مرکزی پایگاه نیروهای سپاه مرزی پاکستان یورش برد و فرصت لازم برای ورود دیگر فدائیان را فراهم ساخت.

ارسال نظر

 
1