خبر فوری

 
ارتش آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حمله به ارتش پاکستان را بر عهده گرفت
کد خبر :981814344

16:59 1397/11/02


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچستان, ارتش آزادی خواه بلوچستان, بلوچستان, پاکستان,

شبه نظامیان ارتش آزادی بخش شب گذشته پاسگاه نیروهای امنیتی در منطقه سوراب را محاصره کرده و از دو طرف حمله کردند.


 

به گزارش راز نیوز، سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان جیئند بلوچ اعلام کرد: شبه نظامیان ارتش آزادی بخش شب گذشته پاسگاه نیروهای امنیتی در منطقه سوراب را محاصره کرده و از دو طرف حمله کردند. طی این حمله چند تن از نظامیان جان باخته و تعدادی نیز زخمی شدند ؛ همچنین نیروها موفق به وارد کردن خسارت مالی به پاسگاه نیروهای امنیتی نیز شدند و پس از آن شبه نظامایان ارتش آزادی خواه بلوچستان بدون هیچ نگرانی منطقه را ترک کردند.

وی در ادامه افزود: ارتش پاکستان قوانین جنگ بین الملل را زیر پا گذاشته و برای تلافی، مردم بی گناه را مورد هدف قرار داده و جوانان را می رباید. ارتش پاکستان تنها برای گمراه کردن سازمان ملل چند تن از افراد را بعد از سالها به صورت نیم جان آزاد کرده است . قابل ذکر است که ربوده شدن افراد بلوچ در حال اوج گرفتن است.

وی همچنین اظهار داشت: پاکستان با سیاست های دروغین خود در حال گول زدن سازمان ملل متحد وسازمانهای حقوق بشر است. امروزه دیگر بلوچ ها ساده لوح نیستند که این سیاست های کثیف پاکستان علیه بلوچستان را نفهمند. مسئله قوم بلوچ آزادی چند نفر نیست و بلوچ برای آزادی خود در حال جنگ است . وی ابراز داشت که اسارت و شهادت جزئی از جنبش آزادی به حساب می آید. تا وقتی به اسم پاکستان پنجابی ها و به اسم امپریالیسم چینی ها در بلوچستان حضور دارند این جنگ ادامه دارد.

وی در آخر تاکید کرد، حملات این جنبش تا آزادی بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1