خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچستان مسئولیت انفجار کویته را بر عهده گرفت
کد خبر :813088321

09:27 1397/08/28


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچستان, ارتش پاکستان, انفجار مین, کویته,

بر اثر انفجار مین در کویته،3 نیروی امنیتی ارتش پاکستان کشته و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.


کویته:به گزارش راز نیوز به نقل از دی بلوچستان پست، ارتش آزادیبخش بلوچستان که در حال فعالیت علیه دولت و ارتش پاکستان است،مسئولیت انفجار روز گذشته در کویته را بر عهده گرفته است.

طبق اعلام پایگاه رسمی اطلاع رسانی ارتش آزادیبخش بلوچستان،جنید بلوچ سخنگوی این جنبش در گفتگو با رسانه ها از طریق تماس تلفنی،مسئولیت انفجار مین کارگذاشته شده در خیابانی در منطقه مارگت کویته را بر عهده گرفته است.

وی گفت:سربازان جان بر کف ارتش آزادیبخش بلوچستان،امروز موفق شدند نیروهای امنیتی ارتش پاکستان را در منطقه مارگت کویته،از طریق بمب کنترلی هدف قرار دهند،که در نتیجه آن 5 نیروی امنیتی کشته و 4 تن دیگر زخمی شدند و جنبش ما یعنی ارتش آزادیبخش بلوچستان مسئولیت آن را بر عهده میگیرد.

روز گذشته بر اثر انفجار مین در کویته،3 نیروی امنیتی ارتش پاکستان کشته و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده،این حادثه بر اثر انفجار مین کار گذاشته شده در کنار خیابان در منطقه مارگت به وقوع پیوست که بلافاصله پس از این انفجار نیروهای امدادی با حضور در محل حادثه،مجروحین را به بیمارستان منتقل نمودند.

نیروهای امنیتی و اطلاعاتی با تحت محاصره قرار دادن منطقه،جمع آوری مدارک و شواهد موجود در حادثه برای انجام تحقیقات را آغاز نموده اند و عملیات جستجو را برای بازداشت افراد مرتبط با این حادثه را آغاز کرده اند.

ارسال نظر

 
1