خبر فوری

 
 
ارائه تسهیلات به زائران ایران، عراق و سوریه توسط وزارت امور دینی پاکستان
کد خبر :1264300314

21:37 1398/05/05


برچسب ها : اسلام آباد, ایران, پاکستان, زائران پاکستانی, سوریه, عراق, وزیر امور مذهبی,

نشست ایجاد سیاست های جدید برای زیارت ایران، عراق و سوریه توسط وزارت امور دینی پاکستان در اسلام آباد برگزار شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، نشست ایجاد سیاست های جدید برای زیارت ایران، عراق و سوریه توسط وزارت امور دینی پاکستان در اسلام آباد برگزار شد. سیاست های جدید زائران برای زیارت امکان مقدس در ایران، عراق و سوریه مانند سیاست های حج ایجاد خواهد شد. این نشست با ریاست پیر نور الحق قادری وزیر امور دینی فدرال در ساختمان وازرت امور دینی با شرکت علمای شیعه و زلفی بخاری وزیر ویژه نخست وزیر پاکستان برگزار شد.

هیئت علمای شیعه شامل علامه راجه ناصر دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین، علامه عارف واحدی نماینده گروه تحریک اسلامی، علامه امین شهیدی و غضنفر مهدی به همراه جهانگیر آفتاب دبیر پارلمان و محمد مشتاق دبیر فدرال در این نشست بود.

مقامات وزارت امور دینی به حضار در این نشست گفتند که سالانه حدود ششصد هزار زائر به کشور های ایران و عراق سفر می کنند. در حالی که در ایام محرم حدود یکصد هزار زائر پاکستانی به کشورهای ایران و عراق سفر می کنند.

نور الحق قادری اعلام کرد امسال پیش از فرا رسیدن ماه محرم سیاست های جدید را برای زائران ایران و عراق از کابینه تصویب خواهد کرد. همچنین با همکاری محققان و علمای شیعه سیاست ها جدید تشکیل خواهند شد. وی در ادامه افزود امسال به زائران ایران و عراق مانند زائران حج و عمره تسهیلات ارائه خواهد شد.

ارسال نظر

 
1