خبر فوری

 
 
ارائه استوارنامه توسط سفرای جدید کشورهای نروژ، لهستان، کامبوج و ژاپن به رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :543666830

19:02 1400/09/02


برچسب ها : استوارنامه, پاکستان و ژاپن, پاکستان و لهستان, پاکستان و نروژ, پاکستان و کامبوج, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سفیر ژاپن, سفیر لهستان, سفیر نروژ, سفیر کامبوج,

سفرای جدید کشورهای نروژ، لهستان، کامبوج و ژاپن استوارنامه های خود را امروز 2 آذر طی دیدار با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان، تحویل او دادند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفرای جدید کشورهای نروژ، لهستان، کامبوج و ژاپن استوارنامه های خود را امروز 2 آذر طی دیدار با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان، تحویل او دادند.

رئیس جمهور پاکستان در این مراسم ابتدا با عرض تبریک و ابراز امیدواری که سفرای جدید در تقویت مناسبات دوجانبه تلاش خواهند کرد، ضمن تاکید بر بهره برداری سازمان های تجاری و بازرگانی خارجی از سیاست های بازرگانی دوست پاکستان، اظهار داشت: فرصت های سرمایه گذاری زیادی در بخش های مختلف پاکستان از جمله در زمینه های کشاورزی، فناوری اطلاعات، مخابرات، انرژی و گردشگری وجود دارد.

وی با بیان اینکه پاکستان خواستار تقویت همکاری های تجاری با کشور های دوست است، ابراز داشت که سفرا باید سازمان های بازرگانی کشورشان را به سمت سرمایه گذاری در مقصد جذابی مانند پاکستان ترغیب کنند. وی همچنین سفرا را از اقدامات پاکستان برای مقابله با کرونا آگاه کرد و با اشاره به بحران انسانی اقتصادی در افغانستان، بر ضرورت کمک های بشر دوستانه به افغانستان تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1