خبر فوری

 
 
اذعان وزارت دفاع پاکستان به ربودن سرهنگ انعام الرحیم وکیل پرونده افراد ربوده شده
کد خبر :1987753080

12:49 1398/10/12


برچسب ها : سرهنگ انعام الرحیم, وزارت دفاع پاکستان,

وزارت دفاع پاکستان بازداشت سرهنگ بازنشسته انعام الرحیم که وکالت پرونده افراد ربوده شده را بر عهده داشت را اذعان نمود.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت دفاع پاکستان بازداشت سرهنگ بازنشسته انعام الرحیم که وکالت پرونده افراد ربوده شده را بر عهده داشت را اذعان نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جلسه بررسی پرونده ناپدید شدن سرهنگ انعام الرحیم در بخش راولپندی دادگاه عالی لاهور با ریاست قاضی میرزا وقاص رئوف برگزار شد.

نماینده وزارت دفاع پاکستان در جریان این جلسه خطاب به ریاست جلسه اظهار داشت: سرهنگ(بازنشسته) انعام الرحیم در بازداشت ما به سر می‌برد و در حال بازجویی و بازپرسی توسط کارشناسان مربوطه است.

وکیل مدافع سرهنگ انعام الرحیم نیز در جریان این نشست با اعتراض به بازداشت موکل خود ابراز داشت: وزارت دفاع و دیگر ادارات ذی‌ربط آن حق بازداشت نمودن سرهنگ انعام الرحیم را ندارند.

ریاست دادگاه با ابراز ناراحتی نسبت به نمایندگان دولتی خواستار دادستان کل پاکستان در نشست فردای این پرونده شد و جلسه امروز را به فردا موکول نمود.

لازم به ذکر است انعام الرحیم سرهنگ بازنشسته ارتش پاکستان که وکالت پرونده‌های مختلف در خصوص افراد ربوده شده را بر عهده گرفته بود، 25 آذر ماه 98 از محل سکونت خود بازداشت و سپس ناپدید شد.

حسنین انعام فرزند سرهنگ انعام الرحیم در گفتگو با خبرنگاران گفته بود: حوالی ساعت 12 شب بیست و پنجم آذر تعداد 8 الی 10 نفر با لباس سیاه با یورش به داخل منزل، پدرم را با زور اسلحه بازداشت و با خود بردند.

 

ارسال نظر

 
1