خبر فوری

 
 
ادعای مقامات آمریکا مبنی بر تلاش مقامات داعش برای نفوذ در افغانستان
کد خبر :709672255

10:28 1398/02/11


برچسب ها : افغانستان, داعش, طالبان افغانستان, گروه تروریستی داعش,

مقامات آمریکا مدعی شده اند گروه تروریستی داعش پس از شکست در عراق و سوریه به دنبال نفوذ در افغانستان برای انجام اقدامات تروریستی و قدرت نمایی در این کشور است.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز مقامات آمریکا مدعی شده اند گروه تروریستی داعش پس از شکست در عراق و سوریه به دنبال نفوذ در افغانستان برای انجام اقدامات تروریستی و قدرت نمایی در این کشور است.

تاکنون بارها اعلام شده است که گروه تروریستی داعش در حال قدرت گرفتن در افغانستان است تا بتواند عملیات های خرابکارانه و تروریستی خود را ادامه دهد.

یک مقام سازمان جاسوسی آمریکا در کابل که خواست نامش فاش نشود در این خصوص خبر داد گروه تروریستی داعش پس از جنایت در عراق و سوریه و پایان خلاف دولت اسلامی عراق و شام در این سرزمین ها، به سوی افغانستان تغییر مسیر داده اند.

وی در ادامه مدعی شد: برخی از اعضای داعش با حضور در افغانستان در حال آموزش تروریست های محلی موجود در منطقه هستند.

این مقام آمریکایی هشدار داد در صورتی که اقدامات علیه این گروه تروریستی افزایش نیابد این گروه ظرف مدت یک سال عملیات بسیار بزرگی را در آمریکا انجام خواهد داد.

از سوی دیگر پس از انتشار کلیپ تصویری از سرکرده مفقود داعش، وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شده است که با شناسایی محل اختفای سرکردگان و فرماندهان داعش، جابجایی آنها را با مشکل روبرو خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1