خبر فوری

 
 
ادعای سفیر امارات متحده در آمریکا: قطر،بهشت تروریست هاست
کد خبر :1971929336

19:04 1397/06/23


برچسب ها : آمریکا, امارات متحده عربی, عبدالوهاب الحمیقانی, عربستان سعودی, قطر, یمن,

یوسف العتیبه سفیر امارات متحده عربی در آمریکا شبکه تلویزیونی الجزیره را رسانه تروریست ها خواند و گفت:دوحه بهشتی است برای افرادی که از طرف آمریکا به عنوان تروریست شناخته می شوند.


 

واشنگتن:به گزارش راز نیوز به نقل از دیلی پاکستان،یوسف العتیبه سفیر امارات متحده عربی در آمریکا شبکه تلویزیونی الجزیره را رسانه تروریست ها خواند و گفت:دوحه بهشتی است برای افرادی که از طرف آمریکا به عنوان تروریست شناخته می شوند.

بر اساس گزارش خبرگزاری های بین المللی،یوسف العتیبه در یک مصاحبه خبری مدعی شد:قطر برای آزاد سازی اعضای خاندان سلطنتی ربوده شده خود،میلیون ها دلار به ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر گروههای تروریستی اعطا کرده است.

وی همچنین انجمن های خیریه را به پرداخت صدها هزار دلار به عبدالوهاب الحمیقانی سرکرده القاعده متهم کرد و مدعی شده است وی به عنوان وزیر امور مذهبی قطر منصوب بوده است.

وی همچنین با اشاره شبکه ملی الجزیره قطر،آن را رسانه ای برای تروریسم و گروه های تروریستی خواند و گفت:قطر ثابت کرده است از کشورهای پیشتاز در افراط گرایی می باشد.

یوسف العتیبه با تعریف و تمجید از اقدامات آمریکا و ائتلاف عربستان سعودی گفت:با این اقدامات،وضعیت امنیت منطقه بهبود یافته است و موجودیت القاعده به انزوا گرائیده است.

ارسال نظر

 
1