خبر فوری

 
 
ادعای رسانه های پاکستان مبنی بر اذعان عُزیر بلوچ تبهکار معروف به همکاری با سازمان های اطلاعاتی ایران
کد خبر :750078205

15:17 1400/04/05


برچسب ها : پاکستان و ایران, رسانه های پاکستان, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان اطلاعاتی ایران, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, عزیر بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, وزارت اطلاعات ایران,

رسانه های پاکستان در ادامه فعالیت های ایران هراسانه خود مدعی شده اند عُزیر بلوچ تروریست و تبهکار معروف منطقه در اظهارات اخیر خود نسبت به ارتباط و همکاری با سازمان های اطلاعاتی ایران اعتراف نموده است.


کراچی: به گزارش راز نیوز| رسانه های پاکستان در ادامه فعالیت های ایران هراسانه خود مدعی شده اند عُزیر بلوچ تروریست و تبهکار معروف منطقه در اظهارات اخیر خود نسبت به ارتباط و همکاری با سازمان های اطلاعاتی ایران اعتراف نموده است.

طبق ادعای رسانه های پاکستان، عزیر بلوچ سرکرده یکی از گروه های تبهکار معروف در کراچی که در سال 2016 میلادی توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده است، روز گذشته در جلسه دادگاه ویژه مقابله با تروریسم که در شعبه زندان مرکزی کراچی برگزار گردید نسبت به همکاری با سازمان های اطلاعاتی ایران و ارائه اطلاعات به این سازمان ها اذعان نموده است.

بر اساس آنچه که رسانه های پاکستان به نقل از عزیر بلوچ اعلام نموده اند: من از طریق فردی به نام حاجی ناصر به ایران سفر و در آنجا با مقامات سازمان های اطلاعاتی ایران دیدار نمودم، سازمان اطلاعاتی ایران با دادن ضمانت برای حفاظت از جان من، خواستار ارائه اطلاعات محرمانه شد و من آن را پذیرفتم.

وی افزود: من اطلاعاتی در خصوص مقامات عالی رتبه نیروهای مسلح و تاسیسات نظامی واقع در کراچی را به سازمان اطلاعاتی ایران ارائه دادم و نام و محل سکونت افسران ارشد سازمان های اطلاعاتی پاکستان در کراچی را نیز در اختیار آنان قرار دادم.

عزیر بلوچ گفت: علاوه بر این نقشه مربوط به تاسیسات و دفاتر سازمان های امنیتی پاکستان واقع در کراچی را نیز در اختیار سازمان اطلاعاتی ایران قرار داده و همچنین قول تهیه تصاویر این تاسیسات را نیز به آنان دادم، مسیرهای مواصلاتی خارجی و راه های داخلی تاسیسات نظامی و امنیتی در کراچی و کویته و تعداد ماموران حفاظتی نیز از جمله دیگر اطلاعات محرمانه ای بود که به سازمان اطلاعاتی ایران ارائه دادم.

ارسال نظر

 
1