خبر فوری

 
 
ادعای دایره مبارزه با تروریسم از قتل 7 شبه نظامی بلوچ در بخش لورالائی
کد خبر :1146600466

14:10 1400/06/04


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, جبهه آزادی بخش بلوچستان, دایره مبارزه با تروریسم, درگیری, ربودن افراد بلوچ, عملیات ساختگی,

دایره مبارزه با تروریسم (CTD) ادعا کرده است که 7 نفر از اعضای گروه جبهه آزادی بخش بلوچستان را در بخش لورالائی به قتل رسانده است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | دایره مبارزه با تروریسم (CTD) ادعا کرده است که 7 نفر از اعضای گروه جبهه آزادی بخش بلوچستان را در بخش لورالائی به قتل رسانده است.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم گفت: CTD با شبه نظامیان بلوچ در بخش لورالائی درگیر شده و هفت تن از نیروهای جبهه آزادی بخش بلوچستان را به قتل رساندند و CTD تاکنون هویت کشته شدگان را اعلام نکرده است.

وی افزود: بر اثر این عملیات اسلحه و مهمات زیادی در محل استقرار شبه نظامیان بلوچ کشف شد که شامل سه مسلسل، چهار تپانچه، مقدار زیادی اسلحه و مهمات و همچنین پول افغانی و پاکستانی می شود.

وی ادامه داد: این افراد افغانستان را ترک کرده و قصد حمله به تاسیسات بخش لورالائی را داشتند که با عملیات به موقع دایره مبارزه با تروریسم اهداف آنها خنثی شد.

لازم به ذکر است که ادعاهای مشابهی توسط CTD پیش از این مطرح شده بود که بعداً جعلی بودن آنها ثابت شد و افراد ربوده شده در زندان، توسط دایره مبارزه با تروریسم در یک درگیری ساختگی به قتل رسیدند.

در تاریخ 12 ماه جاری، CTD مدعی شد که پنج تن از نیروهای ارتش آزادی بخش بلوچستان از جمله خان محمد و جمیل احمد و 3 تن دیگر را طی درگیری حین عملیات در منطقه نیوکاهان استان کویته به قتل رساندند.

در همین حال، جیند بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای اعلام کرد: هیچگونه درگیری میان CTD و شبه نظامیان ما رخ نداده و کسانی که طی 2 سال گذشته توسط دایره مبارزه با تروریسم ربوده شده بودند به قتل رسیدند.

خانواده خان محمد اظهار داشتند که خان محمد طی دو سال پیش توسط نیروهای امنیتی از منطقه پنجگور دستگیر شده و وی را به مکان نامعلومی منتقل کردند.

به نظر میرسد که در برخورد امروز نیز افرادی که در گذشته توسط CTD ربوده شده بودند در یک درگیری ساختگی به قتل رسیده باشند.

تاکنون جبهه آزادی بخش بلوچستان موضعی در زمینه ادعای امروز دایره مبارزه با تروریسم بروز نداده است.

ارسال نظر

 
1