خبر فوری

 
 
ادعای خبرگزاری پاکستانی به نقل از هنردوست: آماده عادی سازی روابط خود با عربستان سعودی هستیم
کد خبر :1622360178

14:57 1398/02/10


برچسب ها : ایران, عربستان سعودی, مهدی هنردوست,

خبرگزاری دیلی پاکستان با انتشار خبری مدعی شده است مهدی هنردوست سفیر ایران در اسلام آباد طی سخنانی از آمادگی ایران برای عادی سازی روابط خود با عربستان سعودی خبر داده است.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، خبرگزاری دیلی پاکستان با انتشار خبری مدعی شده است مهدی هنردوست سفیر ایران در اسلام آباد طی سخنانی از آمادگی ایران برای عادی سازی روابط خود با عربستان سعودی خبر داده است.

بر اساس جزئیات این گزارش، مهدی هنردوست سفیر ایران در اسلام آباد در نشست گروه دوستی پارلمانی پاکستان-ایران اظهار داشت: کشور ما آماده عادی سازی روابط خود با عربستان سعودی و هرگونه همکاری در این زمینه است.

گفتنی است این اجلاس به ریاست سناتور و سپهبد عبدالقیوم در محل مجلس ملی پاکستان و با حضور ولید اقبال نماینده حزب انصاف پاکستان و سید محمد علی شاه و سجاد حسین طوری نمایندگان حزب مردم پاکستان برگزار گردید.

در این نشست که دکتر اعجاز معاون وزیر امور خارجه نیز حضور داشت سفر اخیر عمران خان نخست وزیر پاکستان به ایران را بسیار موثر و مفید توصیف نمودند.

سفیر ایران در اسلام آباد در این نشست با حمایت از  خواسته سناتور عبدالقیوم برای اتحاد بین المسلمین گفت: ایران آماده عادی سازی سطح روابط خود با عربستان سعودی است و برای هرگونه تلاش در زمینه عادی سازی روابط ایران و عربستان همکاری خواهد نمود.

همچنین در این نشست درباره پروژه خط انتقال گاز ایران به پاکستان و مسائل مربوط به آن نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

دو طرف در این نشست در خصوص گسترش همکاری های پارلمانی میان دو کشور به توافق رسیدند.

سناتور عبدالقیوم دعوت خود را در زمینه سفر هیئت پارلمانی ایرانی به پاکستان را به مهدی هنردوست ابلاغ نمود.

ارسال نظر

 
1