خبر فوری

 
 
ادعای حمله توسط تحریک طالبان پاکستان در بلوچستان و خیبر پختون خواه
کد خبر :1799862516

18:57 1399/09/16


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و طالبان, پذیرفتن مسولیت حمله, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, تیراندازی, جنبش طالبان پاکستان, حمله, حمله به نظامیان, سخنگوی تحریک طالبان پاکستان, محمد خراسانی,

سخنگوی تحریک طالبان پاکستان چندین مورد از حملات به نظامیان پاکستان در ایالات بلوچستان و خیبر پختون خوا را برعهده گرفت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان (TTP) ادعا کرد که این گروه به پرسنل سپاه مرزی (FC) در منطقه ژوب بلوچستان حمله کرده است.

بنا به گزارش های بدست آمده گفته می شود مقامات سپاه مرزی پاکستان (FC) روز شنبه هنگامی که برای بازی کریکت در زمینی جمع شده بودند مورد حمله قرار گرفتند. سخنگوی تحریک طالبان پاکستان گفت که در این حمله پنج افسر کشته شدند در حالی که بقیه بدون آسیب دیدگی نجات یافتند.

از سوی دیگر محمد خراسانی مسئولیت قتل چند روز پیش ASI  در منطقه بانو را نیز بر عهده گرفت. وی همچنین افزود که مسئولیت شلیک به سمت اردوگاه ارتش پاکستان در وارا ماموند منطقه باجور نیز برعهده تحریک طالبان پاکستان است.

گزارشی که دو روز پیش در رسانه های بین المللی منتشر شد حاکی از آن بود که در هفته های گذشته قریب به  ده حمله هدفمند علیه اردوگاه ارتش پاکستان در وزیرستان شمالی صورت گرفته است. حملات در مناطق مختلف کشور پاکستان سوالاتی را برای عموم در مورد عملکرد ارتش پاکستان و سایر نهادهای امنیتی ایجاد کرده است.

ارسال نظر

 
1