خبر فوری

 
 
ادای احترام سرگرد گهرام بلوچ به مناسبت کشته شدن یکی از عوامل جبهه آزادی بخش بلوچستان
کد خبر :62014651

15:12 1401/12/10


برچسب ها : جبهه آزادی بخش بلوچستان, درگیری, سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سرگرد گهرام بلوچ, شبه نظامیان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کشته شدگان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان به مناسبت کشته شدن رسول بخش یکی از عوامل مؤثر BLF ادای احترام و به وجود چنین افرادی در گروه های آزادی بخش بلوچ افتخار کرد.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان (BLF) در بیانیه ای ضمن ادای احترام به کشته شدن یکی از عوامل BLF به نام رسول بخش، اعلام کرد: در تاریخ 5 اسفند ماه (24 فوریه) در نتیجه درگیری میان شبه نظامیان بلوچ و نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه کیل کور، با افتخار رسول بخش معروف به کلو فرزند دوشنبه جان خود را از دست داد.

وی افزود: رسول بخش پیش از عضویت در گروه های آزادی بخش بلوچ، به طور خود جوش به همراه شبه نظامیان در عرصه های مختلف علیه دشمن فعالیت می کرد و در سال 2014 به طور رسمی عضو جبهه آزادی بخش بلوچستان شد.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان این بیانیه به رشادت ها، سختی ها و اخلاص وی در تمامی امور اشاره کرد و گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان به مناسبت کشته شدن رسول بخش یکی از عوامل مؤثر BLF ادای احترام و به وجود چنین افرادی در گروه های آزادی بخش بلوچ افتخار می کند.

ارسال نظر

 
1